“Echt heel goede Sushi.”
Beoordeling van Maki & More

Maki & More
Geclassificeerd als nr. 2 van 45 Restaurants in Berkel en Rodenrijs
Beschrijving: Bij Maki & More bereiden we alle sushi vers op bestelling van de beste ingrediënten. Tijdens het wachten maken we het je zo comfortabel mogelijk. Alleen afhalen.
4 weken geleden beoordeeld

De beste Sushi in wijde omgeving. Makkelijk bestellen, je krijgt een bericht als het klaar is, je kan er parkeren en het ligt vlak naast de E-lijn. Open keuken, je ziet wat er voor je gemaakt wordt. Het is alleen afhalen en dat is prima, geen in- en uitgeloop van jongens op brommers etc. Heel schoon en direct en erg goede sushi. Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: september 2019

6 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke box met heerlijke sushi, gyoza’s waren ook top. Kom zeker terug! Fijn dat er ook een vestiging in hillegersberg gaat komen :)

Datum van bezoek: september 2019
28 juli 2019 beoordeeld

De sushi is hier niet heel goedkoop, maar wel altijd lekker vers en een ruime variatie. Maki en More is een fijne toevoeging aan het horeca aanbod in Berkel en Rodenrijs. Je bent er aan het goede adres om spontaan even wat sushi scoren. Bestellen via de website is ook mogelijk.

Datum van bezoek: juni 2019
7 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Makkelijk te bestellen. Je kan de tijd aangeven wanneer je het wilt halen. En krijgt ook nog een berichtje als het klaar is. Heerlijke sushi

Datum van bezoek: juli 2019
19 juni 2019 beoordeeld

Ook via Internet te bestellen. Tijd doorgeven om het af te halen, de sushi wordt altijd vers gemaakt en de wachttijd is dan minimaal. Kom je in de winkel, dan wordt je bestelling ook vers gemaakt. Geen voorraad dus, maar altijd vers.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Maki & More bekeken, bekeken ook

Berkel en Rodenrijs, Zuid-Holland
Voorburg, Zuid-Holland

Zoetermeer, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

Zoetermeer, Zuid-Holland
Berkel en Rodenrijs, Zuid-Holland

In Maki & More geweest? Deel je ervaringen!