“Topper”

20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 36 Restaurants in Oud-Beijerland
Keukens: Frans, Mediterraan
28 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdagavond bij leff wezen eten en wat een leuk,gastvrij en lekker restaurant...wij hadden het all in menu gekozen wat een heerlijke gerechten passeerde de revu...echt tegen het sterren niveau aan.wij komen zeker terug en ik zou zeggen iedereen naar leff voor een geslaagde avond.

Datum van bezoek: juni 2020

22 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een belevenis om in dit restaurant te zíjn. Fantastische keuken veel vriendelijk personeel, hartelijke ontvangst. Als het geld ervoor over hebt:Een absolute aanrader.

Datum van bezoek: februari 2020
19 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten voor onze trouwdag. Het is een feest om de gerechten die kok Hans maakt te proeven. Bediening is geweldig en je hebt alle tijd om te genieten. Komen hier zeker weer terug.

Datum van bezoek: januari 2020
1 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Jonge enthousiaste ploeg, heerlijke gerechten, mooie borden en altijd bijpassende wijnen.

Het restaurant is sfeervol ingericht en je wordt gastvrij ontvangen. Dit team weet hoe je gasten "in de watten legt" en maakt elke avond tot een succes.

Kortom, een aanrader voor de fijnproever die in een ongedwongen sfeer wil genieten.

Datum van bezoek: augustus 2019
22 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een kerstdiner genoten (7 gangen). In een woord voortreffelijk. Er wordt veel aandacht besteed aan het eten. Alles ziet er mooi uit en smaakt elke keer weer verassend. Bediening is netjes, beleefd en verzorgd. Je voelt je echt een gast.

Leff staat zeker in de top 10 van beste restaurants die wij bezocht hebben. Michelinster waardig. Sommige restaurants met een Michelinster kunnen zelfs hier nog iets leren;).
Een aarader!

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Leff bekeken, bekeken ook

Zwijndrecht, Zuid-Holland

Oud-Beijerland, Zuid-Holland

In Leff geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.