“Genoten!”

20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 36 Restaurants in Oud-Beijerland
Keukens: Frans, Mediterraan
11 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren voor 't eerst bij restaurant Leff gegeten en wat een fijn ervaring! Heerlijke verrassende gerechten met bijpassende mooie wijnen in een sfeervolle ambiance. De gastheer maakte het plaatje helemaal compleet door de gerechten met een zeer ontspannen en bevlogen toelichting te begeleiden. Je voelt je echt te gast bij dit restaurant. Wij hebben een topavond gehad en gaan hier zeker nog terug komen!

Datum van bezoek: november 2019

11 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren voor het eerst bij Leff gegeten. Goed bevallen! Fijne sfeer, comfortabele stoelen. En het belangrijkste: het eten was zeer smakelijk. Supermals vlees, lekkere vis met verrassende bereidingswijzen. Vooral de jus van eekhoorntjesbrood was heerlijk rijk! En een verrassend nagerecht! We komen graag terug! Ook het bedienend personeel en de mede-eigenaar waren attent en gezellig!

Datum van bezoek: november 2019
17 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond voor het eerst dit restaurant bezocht.
Het was een echte culinaire avond met exclusieve gerechten
Fijne bediening, je voelt je echt gast. Restaurant ziet er gezellig uit en ligt in het leukste straatje van oud beijerland.
Aanbevolen!

Datum van bezoek: oktober 2019
9 oktober 2019 beoordeeld

voor het eerst 'n bezoek gebracht aan LEFF. wij waren verrast door de invulling van het interieur. werkelijk schitterend. amuse vooraf, daarna mogelijk 'n broodmandje. zijn geen grote eters dus dat hebben we niet genomen. bij de overige gerechten echter geen enkel stukje brood of boter of olijfolie. hoort toch eigenlijk wel.
verder waren alle gerechten uitstekend te noemen en was ons bezoek voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: september 2019
8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurant waarbij elk detail klopt. Een prachtig en met oog voor detail ingericht restaurant, kundige bediening die met een glimlach heerlijke wijn en gerechten serveren.
Een aanrader voor de liefhebber van een prachtige maaltijd, die door de koks met liefde en passie bereidt zijn.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Leff bekeken, bekeken ook

Zwijndrecht, Zuid-Holland

Oud-Beijerland, Zuid-Holland

In Leff geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.