“Heerlijk eten in een fijne sfeer”
Beoordeling van Restaurant Oostkade

Restaurant Oostkade
Geclassificeerd als nr. 3 van 57 Restaurants in Oud-Beijerland
Prijsklasse: € 10 - € 35
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Oostkade is een eigentijds restaurant waar je kunt genieten van verrassende gerechten en heerlijke wijnen, zowel voor lunch als diner. Onze gezellige en stijlvolle inrichting geeft je meteen een warm welkom. Ons menu is een mix van westerse en Aziatische smaken. En we hebben een uitgebreide selectie kwaliteitswijnen om van te genieten. Ons ruime terras ligt direct aan de schilderachtige oude haven van Oud-Beijerland. Afhankelijk van het weer zorgen we voor verwarming of airconditioning, zodat je altijd comfortabel zit.
7 oktober 2022 beoordeeld

Mooie locatie, sfeervolle inrichting, diverse en moderne kaart. Heerlijk gegeten, aan elk gerecht wordt duidelijk veel aandacht besteed aan smaak én presentatie, lekkere cocktails vooraf en ondanks de personeelstekorten die overal zijn hele goede en vriendelijke bediening. Van harte aanbevolen!

Datum van bezoek: oktober 2022

7 oktober 2022 beoordeeld

Ik heb heerlijk gegeten bij restaurant Oostkade. Zowel in september als in oktober ben ik hier geweest, voor een avond met het gezin en een avond bijkletsen met een goede vriendin. De gerechten zijn heerlijk en zien er echt prachtig uit. De service is zeer professioneel, vriendelijk en warm. Het restaurant ziet er prachtig uit. Ik kom hier zeker vaker terug.

Datum van bezoek: oktober 2022
20 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier voor een walking dinner van een vriend. We gaan hier heel vaak terug komen. Alles was op zo een goed niveau enzo veel verschillende stylen word er gekookt. Echt een aanwinst voor obl. De bediening super attent en zorgt dat je niets te kort komt. En dan de wijn en cocktail kaart heel goed... Mensen GA HIER HEEN!!!

17 september 2022 beoordeeld

Weer heerlijk gegeten bij de oostkade. Zeker een aanrader, een prettige sfeer en fijne bediening. Het eten is erg lekker, en wordt gezellig geserveerd. Ben in korte tijd 3 keer geweest zal snel weer gaan.

13 september 2022 beoordeeld

Heerlijk gegeten, het surprise menu is zeker aan te raden!
Ook super fijne en vriendelijke bediening

Reizigers die Restaurant Oostkade bekeken, bekeken ook

Oud-Beijerland, Zuid-Holland

In Restaurant Oostkade geweest? Deel je ervaringen!