“Top eten en topservice”

Mythos Grieks Specialiteiten Restaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 Restaurants in Someren-Eind
Keukens: Grieks
Beschrijving: Mythos staat bekend om zijn betaalbare prijzen, top kwaliteit en zijn gezellig sfeertje. Dit allemaal in een vriendelijk en gastvrij restaurant waar de liefde voor gastronomie hoog in het vaandel staat. Onze speciale aanbiedingen zijn zeker nog een goede reden om ons een keer te bezoeken, en zelf eens te ervaren dat kwaliteit en gastvrijheid hier terug te vinden zijn. WIJ HETEN U WELKOM!
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Per toeval dit restaurant gevonden via de tasty app, hoewel bleek dat ze geen lid meer zijn van tasty werd toch de deal van de korting gestand gedaan, persoonlijke bediening en heel goed eten, zeker voor herhaling vatbaar.

28 april 2018 beoordeeld

Mooi opgediend. Het vlees had allemaal zijn eigen smaak. Leuk om gebruik te maken van het saladebuffet.
Zeer vriendelijk ontvangst en bediening. Goede bedieing is goud waard.
Komen zeker terug.

8 maart 2018 beoordeeld

Als vrij vaste klant, zondag weer wezen eten bij Mythos . Nadat we toch al een paar keer de pech hadden dat ze ons vergeten waren, toch weer ernaartoe. We hadden gereserveerd en daarbij doorgegeven dat we van de aanbieding gebruik wilden maken, want een andere keer kregen we te horen dat dat zo moest anders zou dat niet kunnen. Toen we aan tafel zaten kwam er iemand met de "gewone"kaart! Oh ja , ik wist niet dat u dat wilde want ik heb u niet binnengelaten! Maar goed, ze ging de andere kaart halen. Toen we besteld hadden kwam het voorgerecht vrij snel. Fijn. Maar toen.... Na een hele tijd wachten aan Thomas gevraagd: ze zullen ons toch niet weer vergeten zijn? Nee nee zijn ze klaar aan het maken denk ik, maar ik zal even vragen, was het antwoord. Hij kwam niet meer terug om er iets over te zeggen, dus wij na weer een tijd wachten weer aan een meisje gevraagd. Ik zal even kijken, zegt ze. Komt ook niet meer terug. Even later komt er weer iemand anders met onze borden rechtstreeks uit de keuken en zet het voor onze neus zonder te vragen wat voor wie is! Dit moest ik vanuit de keuken meenemen zegt ze, ik wist niet wat u besteld had! ??? Van niemand geen woordje van excuus, helaas! Dit vind ik erg jammer en ook zeker niet klantvriendelijk. Als hij even was komen zeggen, sorry, ja, ze zijn jullie vergeten, dan had ik het allang goed gevonden, maar dit....

1 januari 2018 beoordeeld

Wij komen al jaren bij Mythos. Altijd lekker en kwalitatief goed eten voor een zeer goede prijs. Goede gastheer en vlotte bediening.

26 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten goede kwaliteit voor een heel betaalbare prijs echt een aanrader leuke kerst aanbiedingen in een gezellige sfeer en na afloop een leuk cadeautje.

Reizigers die Mythos Grieks Specialiteiten Restaurant bekeken, bekeken ook

Someren-Eind, Noord-Brabant

In Mythos Grieks Specialiteiten Restaurant geweest? Deel je ervaringen!