Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Groene Hartpad

Een wandelpad van Groene Hartpad is ook op Boerderij 't Geertje. De boerderij is zeker met kinderen ... meer lezen

Beoordeeld op 4 oktober 2020
FlorisB1991
Utrecht, Nederland
HIGH TEA

Beoordeeld op 9 juli 2020
marcsJ8038CY
Lees alle 93 beoordelingen

Beoordeeld op 9 juli 2020

Vandaag, 9 juli 2020, hebben wij van een heel fijne high tea genoten die we met een gedicht in de vorm van een prijsvraag naar aanleiding van een moederdagcadeau hebben gewonnen. Het was in één woord fantastisch.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 22 september 2019 via mobiele applicatie

De boerderij is zeker met (klein)kinderen een prachtige bestemming. Je kan er ook mooie producten kopen en een lekkere lunch genieten.
De vaart van de boerderij naar de Vlietlanden is een echte aanrader.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 31 augustus 2019 via mobiele applicatie

Hier naar toe gegaan zowel met mijn tante van over de 80 als mijn dochter en kleinkinderen. We hebben genoten. Leuk opgezet. De kinderen kunnen dicht bij de dieren komen. In het restaurant een lekker hapje genomen. De pannenkoeken zijn lekker. Parkeren is wat krap maar tot nu toe nog gelukt. Boerderij het geertje is een aanrader om naar toe te gaan. Veel te doen en te beleven.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 13 juli 2019 via mobiele applicatie

Leuke kinderboerderij. Erg leuk ook dat je geiten een flesje kan geven! Kano tocht was minder. De route was erg onduidelijk, alle kanten op liep dood met bruggetjes.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 5 juni 2019 via mobiele applicatie

Unieke locatie in het Groene Hart. Boederij met veel dieren, koeien, kippen geitjes,varkens etc. Alle dieren dichtbij te ervaren en soms voederen. Land winkel en cafetaria. Gelegenheid om te varen door de schitterende natuur. Een aanrader, kan wel op zon en feestdagen heel druk zijn.

Datum van activiteit: juni 2019