“Matig qua smaak en heeeel lang wachten”
Beoordeling van Dorset

Dorset
Een tafel reserveren
vr 18-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 3 van 18 Restaurants in Borne
4 weken geleden beoordeeld

We hebben 4 uur gedaan over 4 gangen. Het eerste gerecht kwam na 5 kwartier. Het duurde allemaal veel te lang en het eerste en tweede gerecht smaakte maar matig. Bediening onpersoonlijk en oppervlakkig. Niet voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: september 2019

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie, met sfeer en charme aangekleed en vanaf het moment van binnenkomen tot aan vertrek een feestje!
Vriendelijk en met aandacht werden wij ontvangen. Smakelijke cocktail genuttigd bij de haard, daarna genoten van het BIB-menu met afgepaste wijnen bij elk gerecht.
Mooi opgemaakte gerechten, klaargemaakt met liefde en passie.
Voor een gezellige, sfeervolle avond dineren ben je bij Dorset aan het goede adres!

Datum van bezoek: september 2019
2 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst bleek de gereserveerde tafel niet de juiste hoeveelheid stoelen te bevatten. Het weer was goed dus er werd snel buiten een tafel gedekt. Prima lokatie!
Het geserveerde eten was goed maar is dit een ritje extra waard? Ik vind van niet.
Ontvangst en bediening was uitermate vriendelijk.

Datum van bezoek: augustus 2019
30 juni 2019 beoordeeld

!2 jaar geleden voor het laatst. En nog steeds is het vanaf binnenkomst tot vertrek heerlijk. Eten: niets op aan te merken. Geweldige wijn selectie. Prachtig pand. Alle deuren staan open. Ook die van de keuken. Totale rust.
Dit keer op het terras. Met kleine buitenkeuken.
Uitstekende bediening. Ook door de keukencrew.
Wat wil een mens nog meer. Het is wat ver rijden voor regelmatig binnen vallen. Anders zouden we het zeker doen.

Datum van bezoek: juni 2019
30 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De ietwat verloren ontvangst werd ruimschoots goedgemaakt toen we eenmaal zaten. Eindelijk een restaurant waar ze begrijpen dat de koffie met zoetigheden ook als dessert genuttigd kan worden en daardoor al als een keuze onderdeel van het menu (in dit geval 3 gangen menu) op de kaart staat. Alle gerechten waren zeer smaakvol, goed warm en zagen er heerlijk uit.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Dorset bekeken, bekeken ook

Zenderen, Overijssel

In Dorset geweest? Deel je ervaringen!