“Altijd goed!”

Il Tartufo
Geclassificeerd als nr. 7 van 15 Restaurants in Borne
Keukens: Italiaans
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is hier altijd goed! Maaltijden zijn gezond en gevarieerd. Ook de pasta maaltijden zijn super! De salade van rauwe spinazie wordt wel minder, daar zat voorheen een lekkere dressing met ei en spekje op. Ik moest nu zoeken naar de dressing.
Ideaal voor een snelle smakelijke hap maar ook geschikt voor een lekkere proeverij!

28 december 2017 beoordeeld

Vorig jaar, december 2016, voor het eerst bij Il Tartufo gegeten. In oktober 2017 en 9 december 2017 (mijn vrouw haar verjaardag) weer gegeten. Bediening is, ondanks de jeugdige leeftijd, nog steeds vriendelijk en alert. Ook het eten is van een constante kwaliteit tegen redelijke prijzen. Het dessert werd voor mijn vrouw feestelijk opgediend.Toppie.

5 november 2017 beoordeeld

Lekker gegeten maar niet meer zoals het "vroeger" was helaas!
Toen waren het allemaal echt Italiaanse gerechten.
We hebben de 3 gangen verrassingsmenu gehad: voorgerecht super, hoofdgerecht: 3 stukjes vlees met klein stukje ( smakeloze ) vis en toetje: ijs met panna cotta in plastic bakje en klodder tiramisu.

3 oktober 2017 beoordeeld

Leuke sfeer, prima bediening en ruime keuze. Heel prettig dat je zowel kleine als grote portie kunt kiezen. Kortom heerlijk avond gehad.

5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goed restaurant, goede bediening. Fijne zitplaatsen. De lekkerste tiramisu op dan waar ook!
Komen zeker nog een keer terug!

Reizigers die Il Tartufo bekeken, bekeken ook

Borne, Overijssel
Hengelo, Overijssel

In Il Tartufo geweest? Deel je ervaringen!