“Lekker eten”
Beoordeling van Roast It

Roast It
Geclassificeerd als nr. 1 van 16 Restaurants in Borne
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooral het vlees is een aanrader. Lekker gegeten midden in Borne. Gezellig terras, vriendelijke bediening.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische bbq workshop gehad (aanrader). Veel geleerd over vleesbereiding en heerlijk gegeten. Daarnaast super goed ontvangen door de eigenaar en zijn personeel. Kom zeker terug.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier op een zaterdag geluncht het was niet druk in deze mooi uitziende zaak.
Kaart is zeer uitgebreid met veel keuze.
Wij vonden het hier prima voor een lunch als je gewoon iets wilt eten zonder te veel eisen stelt.
Kwaliteit is prima en de daaraan gekoppelde prijs ook.
Niet bijzonder maar oké.

18 mei 2018 beoordeeld

Keer of 4 gegeten, vaker geweest voor een drankje. Biefstuk van de haas besteld, maar verzocht of het ook mogelijk was om er saus zonder paddenstoelen bij te krijgen... dat geen saus ook een champignon vrije optie is snap ik, maar dat is toch wel een beetje matig voor >28 euro? Tweede keer begon de serveerster de tafel af te ruimen terwijl slechts 2 van de 4 mensen uitgegeten waren, waarop mijn grootouders het idee hadden dat ze heel snel weg moesten en de hete thee naar binnen begonnen te "atten" omdat ze zich bezwaard voelden. Evident verschil in benadering als je zakelijk versus in je vrije tijd kloffie de toko bezoekt. Valt ook op dat het hele personeel jaarlijks ingeruild lijkt te zijn door een nieuwe garde? Aantal mensen dat hier langer dan een jaar werkt is volgens mij nihil, dat is oprecht opmerkelijk. Verder is het eten er prima in orde qua kwaliteit en portie, maar om eerlijk te zijn is het qua prijs/kwaliteit verhouding gewoon suboptimaal (lees relatief echt te duur) en is de service elders vertrouwder, oprechter en beter.

3 mei 2018 beoordeeld

Met mijn collega bij Roast It gegeten vanwege zijn werkjubileum. Het was op een warme zomerdag bij het Dorset plein in Borne. We werden door het personeel erg vriendelijk geholpen. Het eten vervolgens was echt heerlijk, een ontzettende aanrader voor als je in de buurt van Borne bent!

Reizigers die Roast It bekeken, bekeken ook

In Roast It geweest? Deel je ervaringen!