“toprestaurant”
Beoordeling van Eeterij Uniek

Eeterij Uniek
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Restaurants in Beek en Donk
Beschrijving: Gevestigd op een prachtige historische locatie aan de Beekse Brug in Beek en Donk, is Eeterij Uniek al meer dan 15 jaar een begrip in de regio. Heerlijk dineren in een gezellige, informele sfeer waarbij een ‘Unieke’ beleving centraal staat. Geniet van verrassende en op originele wijze gepresenteerde gerechten uit de uitgebreide menukaart of de maandelijks wisselende specialiteitenkaart. Helemaal weg van het servies, die lamp of dat ene tafeltje? Geen probleem. Bijna alles in het restaurant is te koop waardoor het interieur continu blijft veranderen en vernieuwen. Naast de a la carte kaart, kun je tevens iedere donderdag genieten van heerlijke tapas tijdens ‘Uniek in het klein’. Weinig tijd of liever thuis een hapje eten? Ook voor take away ben je bij Uniek aan het juiste adres! Het team van Eeterij Uniek staat graag voor je klaar om er een ‘Unieke’ avond van te maken.
5 weken geleden beoordeeld

* gezellige sfeer
* voedsel van hoge kwaliteit en er wordt niet beknibbeld op porties,
* uiterst vriendelijke bediening
* aanvaardbare prijzen

Datum van bezoek: september 2019
EeterijUniek, Eigenaar van Eeterij Uniek, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Stefan,

allereerst hartelijk dank voor je bezoek aan ons restaurant en daarnaast bedankt voor deze mooie recensie! We zijn erg blij om te lezen dat de prijs-kwaliteit verhouding helemaal in orde is en dat daarnaast onze bediening als zeer positief wordt ervaren! Graag tot ziens, tot Uniek!

11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en een hele goede prijs kwaliteit verhouding..niet duur.
Alle gerechten waren heerlijk. De tortilla soep was voortreffelijk. De mixed grill porties waren perfect.
Tevens een erg gezellig tentje en vriendelijke bediening!! Wij komen hier zeker terug

Datum van bezoek: augustus 2019
EeterijUniek, Eigenaar van Eeterij Uniek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019

Beste Ingrid,

bedankt voor je bezoek aan ons restaurant en je geweldige beoordeling! Fijn om te lezen dat, naast uiteraard de sfeer en bediening, de aanvullende specialiteitenkaart ook goed in de smaak is gevallen (Tortillasoep)! Zo proberen we iedere maand naast de vaste kaart ook leuke extra gerechten te bieden in de vorm van de specialiteitenkaart :-)!

Graag tot ziens, tot Uniek!

6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Uniek eet ik altijd goed Er hangt een fijne sfeer, het personeel is vriendelijk en van het eten geniet ik elke keer weer, of ik nou afhaal of daar eet.

Linda

Datum van bezoek: mei 2019
EeterijUniek, Eigenaar van Eeterij Uniek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2019

Beste Linda,

bedankt voor je positieve recensie! Fijn om te horen dat het altijd naar wens is voor je! Graag tot ziens, tot Uniek!

28 juli 2019 beoordeeld

Ambiance enzo was erg goed, eten leek in eerste instantie ook goed echter zat er een levend beest (slak/tor) in de sla van mijn vader. Heeft hij in zijn mond gehad en uiteraard (na we het zagen kruipen met zijn 4en) gemeld bij de serveerster. Beetje ongelovig gekeken maar meegenomen naar de keuken waar mijn vader een nieuwe werd aangeboden (geweigerd uiteraard). Hierna is het voorgerecht van de rekening gehaald maar geen echte excuses of iets anders aangeboden gekregen. Wij hebben alle sla hierna niet meer geaccepteerd en op aandringen van mijn vader toch het hoofdgerecht gegeten. Was verder erg goed.

Aan het einde alsnog uitleg gehad van de serveerster dat de sla kant en klaar binnen komt van de leverancier (en dus niet meer gewassen word in het restaurant) en ze die aanspreken. ZEER slecht naar mijn mening want het restaurant moet voor zijn eten staan en dit op zijn minst wassen. Komen hier dus ook niet meer terug.

Datum van bezoek: juli 2019
EeterijUniek, Eigenaar van Eeterij Uniek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2019

Beste,

bedankt voor je bezoek aan ons restaurant en je recensie. Graag willen we nogmaals de gelegenheid nemen om hier inhoudelijk op te reageren.

Allereerst vinden we het natuurlijk erg vervelend dat het eten niet geheel naar wens was. Zoals we reeds eerder hebben aangegeven, werken wij in ons restaurant uitsluitend met verse producten, waaronder ook de sla. 90% van alle sla wassen en centrifugeren we zelf bij ontvangst (vrijwel alle sla in salades en bij gerechten), maar een kleine hoeveelheid (de decoratiesla - een klein plukje waarmee we gerechten soms extra decoreren) wordt bij de leverancier grondig gewassen en keurig verpakt. Ondanks dat zij en wij hier zeer zorgvuldig mee omgaan, blijven het biologische producten en is er daar helaas een kleine verstekeling blijven hangen. De reden dat er verbaasd wordt gekeken op het moment dat dit wordt geconstateerd, is omdat we zelf net zo verbaasd als u waren - dit gebeurt ons natuurlijk ook niet dagelijks Desalniettemin een ontoelaatbare situatie, die we ook zeer zeker terugkoppelen aan onze leverancier.

We hebben deze situatie, net als u, als zeer vervelend ervaren en er is die avond zelfs meermaals excuses gemaakt (want we vinden dit echt heel vervelend). Naast dat we een nieuwe salade hebben aangeboden (wat inderdaad werd geweigerd) hebben we ook aangeboden om een alternatief voorgerecht aan te bieden, maar dit was ook niet nodig. Het voorgerecht hebben we derhalve sowieso van de rekening afgehaald (ongeacht of er wel of geen alternatief gerecht was gekozen). We vinden het desalniettemin toch prettig om te lezen dat de hoofdgerechten wel geheel naar wens waren.

We hopen dat u begrijpt dat dit kan worden geclassificeerd als een eenmalig incident en dat externe factoren 'roet in het eten' hebben gegooid. Uiteraard nemen we dit mee als een leermoment en gaan we dit ook zeker terugkoppelen, want uiteraard willen we iedereen een 'Unieke' avond bieden, maar daar verstaan we toch net even iets anders onder ;-)!

We vinden het erg jammer om te lezen dat u niet meer wenst terug te komen, want we zijn er van overtuigd dat u bij ons wel degelijk kunt ervaren dat u een smaakvolle avond kunt hebben.

26 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen zin om te koken met deze hitte dus lekker even naar Uniek.
De maaltijdsalades zijn verrukkelijk en de toetjes meer dan lekker.
Nét iets te veel gegeten omdat het zo lekker was.
Geen vakantie dit jaar maar toch een vakantiegevoel op het terras.
En niet te vergeten, top meiden in de bediening!

Datum van bezoek: juli 2019

Beste Marita,

bedankt voor je bezoek aan ons restaurant en de geweldige recensie! Fijn dat we toch een steentje hebben kunnen bijdragen aan het vakantiegevoel ;-)! Graag tot ziens, tot Uniek!

Reizigers die Eeterij Uniek bekeken, bekeken ook

Beek en Donk, Noord-Brabant

In Eeterij Uniek geweest? Deel je ervaringen!