Hotel Trusten(Willemstad)
Priceline
  • Restaurant
  • Restaurant
19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn klein hotel met een dependance in de straat. Fijne bedden, rustig, genoeg handdoeken.
Prima ontbijt. Geen buffet maar lekker aan tafel geserveerd.
Wij hadden een arrangement met een 4 gangen diner. Het eten was heelijk. Bediening was vriendelijk. Kortom we hebben een heerlijk weekend gehad.

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
21 september 2017 beoordeeld

Is al enige tijd geleden dat we daar geweest zijn maar het blijft voor mij één van de betere hotelletjes. De ligging is ideaal, je kan vele kanten uit overdag als je Nederland wil verkennen. De kamer is superproper en er ontbreekt niets, alleen misschien een groter venster zodat je meer van het uitzicht kan genieten, maar door de manier waarop alles gebouwd is, is dit jammer genoeg niet mogelijk in dit hotel. De badkamer is heel proper met een grote inloopdouche. Ook het ontbijt is dik in orde, alles wordt aan tafel gebracht maar werkelijk niets ontbreekt. Wie verblijft in Mauritz kan ook genieten van een heerlijk diner waar ook rekening gehouden wordt met wat je wel en niet lust. Ze beschikken ook over een heerlijke binnentuin waar je op je gemak kan aperitieven of je lunch of diner kan nuttigen. Kortom een ideaal hotel en zeker voor herhaling vatbaar alhoewel we normaal nooit tweemaal dezelfde plaats bezoeken

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
8 augustus 2017 beoordeeld

Prima hotel in een prachtig stadje. Goed geslapen in een prima kamer. Goede douche.
Vriendelijk personeel. Ontbeten in sfeervol grand cafe. Eenvoudig ontbijt, maar met genoeg keus. De verse jus d'orange vond ik iets te zuur.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Willemstad is een heel leuke plaats en als je dan in Mauritz hotel logeert dan is het helemaal oké! Een fijn hotel op een rustige locatie maar toch in het centrum! Supervriendelijk personeel zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt en ook de kamers zijn helemaal in orde : kraaknet, mooi en met supergoede bedden ! Ook de badkamer is mooi en heel netjes. Een minibar in de kamer lijkt me het enige dat ik zou aanvullen. Er is een stadstuin die heel knap is aangelegd met comfortabele zetels en heel rustig, naast een privéparking van het hotel. Het ontbijt wordt aan tafel geserveerd en is compleet! Hier zal ik zeker heel graag terug zal komen!

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Een TripAdvisor-lid
22 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowat hele hotel afgehuurd en mooie feestavond in de salon gevierd.Hotel is prima, sfeervol en zeer schoon. Mooi ontbijt in een sfeervol Grand Cafe. De salon is een perfecte ruimte om in verwend te worden. Er waren 3 toppers aanwezig die topsport bedreven hebben zodat het ons en onze gasten aan niets ontbrak.
Sfeervol, stijlvol met veel cachet. Perfecte locatie voor een onvergetelijk feest.
Bedankt Angelina, Sofia,Roderick, Arjan en Pieter. Mooie herinnering

Leon en Christel Teunissen