“Heerlijk terras met mooi uitzicht ”
Beoordeling van Herberg de Bernardushoeve

Herberg de Bernardushoeve
Geclassificeerd als nr. 2 van 11 Restaurants in Voerendaal
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alleen een drankje genuttigd dus over de kwaliteit van het eten geen oordeel. Terras ligt heerlijk en van het uitzicht kan je uren genieten. Uitermate vriendelijk personeel - wij kregen bij gebrek aan een taxi zelfs een ritje aangeboden door de eigenaar! Limburgse gastvrijheid ten voeten uit :))

28 april 2018 beoordeeld

Vooraf aan de wandeling even gereserveerd voor de lunch, gezien de populariteit van De Bernardushoeve wel nodig. Een gezellig verbouwde en ingerichte hoeve met vele vertrekken, terrassen en genoeg ruimte voor de kinderen laten spelen. We zaten in de serre achter de hoeve. Een voortreffelijke ambiance, gezellig ingericht en mooi verzorgd. Ruimte genoeg tussen het meubilair. Vriendelijk en behulpzaam personeel, een goede kaart met voldoende keuze. Streekgericht goed verzorgd, lekkere biertjes erbij, wat wil je nog meer.

19 april 2018 beoordeeld

Maandag 18 april 2018 samen met mijn dochter deze herberg bezocht. Door het zonnige weer waren de diverse terrassen al goed bezet. De diversiteit aan terrassen is een groot pluspunt. Zeker gezien het groot aantal bezoekers van deze hoeve. Geweldig mooi panorama op een heel mooi stukje Limburg. Mooie menukaart en drankenkaart waarin de prijs kwaliteit in goede verhouding tot elkaar staan. De Bernardushoeve is een aanrader om te bezoeken na een mooie wandeling of fietstocht door ons mooie

3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie met uitzicht op een mooi Limburgs heuvelland. De speeltuin is echter op sommige plekken toe aan renovatie. De schommels zijn niet geschikt voor kinderen onder de 4. De ketting om je kind vast te zetten kan je niet vastmaken. Dit is echter al zeker 2 jaar zo en niemand doet er wat aan. Veilig omdat er geen auto’s kunnen komen maar onveilig qua speeltuin. TIP: doe hier iets mee!

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via social deal wandeling gecombineerd met soep en gerecht
Beiden lekker en goed verzorgd
Lekker eigen bier

Reizigers die Herberg de Bernardushoeve bekeken, bekeken ook

In Herberg de Bernardushoeve geweest? Deel je ervaringen!