muis793

Helemaal goed!

5,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Uitstekend zakenhotel in de buurt van Groningen! Ruime schone kamers. Prima restaurant. En erg vriendelijke medewerkers!
Reistype: Bezocht voor zaken
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 weken geleden
Beste gast,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en voor het delen van uw positieve ervaring na uw verblijf in ons hotel. We zijn verheugd om te horen dat u ons zakenhotel als uitstekend hebt ervaren.

Het doet ons goed om te weten dat u tevreden was met onze ruime en schone kamers, evenals met de kwaliteit van ons restaurant. Daarnaast stellen we het zeer op prijs dat u onze medewerkers als erg vriendelijk heeft ervaren. Gastvrijheid en service van hoge kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel, en het is fantastisch om te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij ons hotel!

1.0 km van Van der Valk Hotel Groningen-Hoogkerk
3.6 km van Van der Valk Hotel Groningen-Hoogkerk
4.4 km van Van der Valk Hotel Groningen-Hoogkerk
Meer hotels in Eelderwolde bekijken
4 weken geleden beoordeeld

Fijn hotel met mooie ruime kamers. Rustige ligging. Vlakbij een P&R busstation waardoor je binnen een paar minuten in hartje Groningen bent.

Datum van verblijf: mei 2024
Stijn Langebeek, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Groningen-Hoogkerk, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij ons hotel en voor het delen van uw positieve ervaring. We zijn verheugd om te horen dat u genoten heeft van onze ruime en mooie kamers, evenals van de rustige ligging van ons hotel.

Het is geweldig om te weten dat u de nabijheid van het P&R busstation waardeert, waardoor u binnen enkele minuten in het hart van Groningen kunt zijn. We streven ernaar om onze gasten een gemakkelijke toegang tot de stad te bieden, en het is goed om te horen dat dit aspect van uw verblijf aan uw verwachtingen voldeed.

Nogmaals bedankt voor uw feedback en het kiezen van ons hotel voor uw verblijf. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

4 weken geleden beoordeeld

S’avaonds is er niets te doen in de omgeving. Eén sauna zou een mooie uitbreiding zijn naast de fitness.
Fitness is ruim en ok.

• Reistype: Reisde voor zaken

Geachte heer van Leeuwen,

Bedankt voor uw suggestie en waardevolle feedback na uw recente verblijf bij ons.

We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen, en we zijn verheugd dat u tevreden was met uw verblijf. Uw suggestie voor een sauna als aanvulling op onze faciliteiten is zeer welkom. We zullen dit noteren en wellicht overwegen als we onze diensten en voorzieningen verder willen verbeteren. Een sauna zou inderdaad een mooie toevoeging zijn, vooral omdat we begrijpen dat onze locatie wat afgelegen kan zijn voor gasten die 's avonds wat ontspanning zoeken.

Nogmaals bedankt voor uw waardevolle input. We streven er altijd naar om ons aanbod te verbeteren en een uitstekende ervaring te bieden aan al onze gasten. We hopen dat u ons in de toekomst opnieuw wilt bezoeken en dat we u dan kunnen verrassen met nieuwe en verbeterde faciliteiten.

Beoordeeld op 10 mei 2024

Mijn verouderde navigatie kon het hotel niet vinden, maar via Waze wel. Toegewezen kamer was nog niet klaar, dus wachten op andere kamer. De fijne kussens bij de meeste hotels van vd Valk misten we hier wel. Ontbijt was hier ook wat beperkter dan bij de andere vd Valk hotels, maar goed. Bij het ontbijt vlogen wel overmatig veel vliegen rond.

Datum van verblijf: mei 2024
Stijn Langebeek, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Groningen-Hoogkerk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2024

Geachte Nico,

Dank u wel voor uw feedback over uw recente verblijf bij ons hotel. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. Het spijt ons dat uw navigatiesysteem moeite had om ons hotel te vinden, maar we zijn blij dat u ons uiteindelijk hebt kunnen bereiken met behulp van Waze. Onze excuses voor het ongemak van het wachten op uw kamer, we streven er altijd naar om onze gasten snel en efficiënt in te checken.

Wat betreft de kussens en het ontbijt, we begrijpen dat deze aspecten belangrijk zijn voor uw comfort en tevredenheid. We zullen uw opmerkingen zeker in overweging nemen bij toekomstige verbeteringen. Wat betreft de vliegen tijdens het ontbijt, dit is niet acceptabel en we zullen ervoor zorgen dat er maatregelen worden genomen om dit probleem aan te pakken.

Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback. We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft om u een betere ervaring te bieden.

Beoordeeld op 9 mei 2024

Prima hotel voor overnachting en/of vergadering. Restaurant is prima voor alle gerechten. De “winkel” is aan de dure kant

• Reistype: Reisde voor zaken

Geachte,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback over uw verblijf bij ons hotel. We zijn verheugd te horen dat u ons hotel geschikt vindt voor overnachtingen en vergaderingen, en dat u tevreden bent over ons restaurant en de gerechten die we aanbieden.

Wat betreft uw opmerking over onze winkel, we nemen uw feedback ter harte. We streven ernaar om onze faciliteiten en services zo goed mogelijk af te stemmen op de behoeften van onze gasten, inclusief de prijsstelling in onze winkel.

Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor een nog aangenamer verblijf.

Beoordeeld op 6 mei 2024

mooi en schoon maar kapotte kranen waardoor douchen in bad en kapotte ijskast.
Jammer maar verder prima kamer

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring na uw recente verblijf bij ons.

We zijn blij om te horen dat u onze kamer mooi en schoon vond. Het spijt ons echter te horen dat u enkele problemen heeft ervaren met de kranen en de ijskast in de kamer. Dit is zeker niet de standaard die we nastreven en we bieden onze oprechte verontschuldigingen aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.

Ons team werkt er voortdurend aan om alle faciliteiten in optimale staat te houden, en we zullen ervoor zorgen dat uw opmerkingen worden doorgegeven aan het onderhoudsteam om de kwesties met de kranen en ijskast aan te pakken. Om dit probleem aan te pakken ontvangen wij graag uw reservering gegevens zoals het kamernummer waarop u heeft verbleven. Zou u deze willen mailen naar fosupervisor@hoogkerk.valk.com?

We zijn blij dat u over het algemeen een prima verblijf heeft gehad en we hopen dat u ons in de toekomst weer de kans geeft om u een nog betere ervaring te bieden.