Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 115
Expedia.comUS$ 115
PricelineUS$ 115
Trip.comUS$ 115
Orbitz.comUS$ 115
TripadvisorUS$ 115
Beoordeeld op 31 december 2022

Erg prettig hotel en lekker dichtbij de binnenstad (ca. 4km).
Personeel was bijzonder vriendelijk en de 'comfort' kamer is lekker groot!
Veel en gratis parkeerplaatsen voor het hotel EN een flinke rij laadpalen, heerlijk.

Beoordeeld op 30 december 2022

Het is een prachtig hotel, mooi ingericht. Onze kamer op de 6e verdieping was echt super mooi! Personeel zeer vriendelijk! Ook de optie om met de bus naar het centrum te gaan is echt een aanrader! En even borrelen in het hotel 's avonds is ook goed bevallen, vriendelijke personeel! Echt top! Wij gaan zeker nog een keer!

Beoordeeld op 27 december 2022

We hebben alleen maar goede ervaringen met van der Valk hotels, we gaan er graag naar toe, en deze ligging ligt voor ons erg gunstig, dus we komen graag weer terug en bevelen het ook aan bij verdere familieleden en vrienden

Beoordeeld op 27 december 2022

Zeer ruime en nette kamers, uitstekende horeca faciliteiten altijd parkeerplaats en onder de rook van de prachtige stad Groningen en de hond mag ook nog eens mee voor zowel zakelijk als privé is het een uitstekend verblijf

Beoordeeld op 27 december 2022

Een mooi en fijn hotel, voor prive maar ook voor werk!
Lunch pakket kan je vooraf bestellen wordt netjes bij de receptie neergezet, ligt het er niet kan je er even naar vragen dan wordt dat er direct bij gehaald.
Ontbijt is er genoeg keuze, en het restaurant tja voor mij is het menu niet echt heel uitgebreid, maar voor wat ik heb kunnen uitkiezen (en heb gekozen) was het wel lekker en snel op tafel.

Vriendelijk personeel!

• Reistype: Reisde voor zaken