Beoordeeld op 11 september 2019

Fijn verblijf, goed verzorgd. Makkelijk te bereiken met openbaar vervoer. We hadden een minder validenkamer en die was van allerlei aanpassingen voorzien, zonder dat er een toeslag werd berekend. Prima!

Beoordeeld op 9 september 2019

Perfect hotel met goede service, faciliteiten en een goed en uitgebreid ontbijt. Echt een aanrader voor een weekendje Groningen. Vanuit het hotel binnen 10 min met het openbaar vervoer in het centrum van de stad.

Beoordeeld op 8 september 2019

Zeer tevreden over het hotel, de kamer, de service en het meer dan voortreffelijke ontbijt.
Wat betreft de vegetarische gerechten in het restaurant zijn we minder tevreden. Voldoende aanbod maar bijna alle gerechten zeer vlak van smaak en erg mager. De opmaak was oogstrelend maar de inhoud geen feest. Dit kan met verse kruiden en meer verschillende groenten verbeterd worden.
De salades waren oubollig met die blokjes komkommer, wortel ..... Gebruik liever verschillende bladgroenten.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 8 september 2019

Vlak voor onze boeking kregen wij nog extra informatie waaronder de mogelijkheid om een buskaart te reserveren naar het centrum van Groningen. Kosten 2 euro per persoon voor een retour.
het busstation is 6o meter van de parkeerplaats.
Het personeel is geweldig, zeer attent en behulpzaam.Wij hebben prachtige dagen gehad en komen zeker nog een keer terug.

Beoordeeld op 8 september 2019

Ze hebben vriendelijk, snel en behulpzaam personeel. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Prima ruime en bereikbare parkeerplaats en - belangrijkste van alles - voortreffelijke Comfort kamers met plenty ruimte om te bewegen! De TV is ietsiepietsie verouderd, maar past prima bij de lage(re) prijs.