“Matig omdat ik niet van deze stijl houd”
Beoordeling van Thijs & Aafke

Thijs & Aafke
Reserveren met
Thijs & Aafke is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Klijndijk
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Beleef een heerlijk avondje uit met voortreffelijk eten voor iedereen.Thijs & Aafke biedt u uitgebreide keuze uit diverse soorten gerechten. Geniet van een heerlijk en uitgebreid buffet met hoogstandjes uit de keuken van Thijs & Aafke. De garantie van Thijs & Aafke Buffetrestaurant Thijs & Aafke garandeert u een gezellig avondje uit met een zo compleet mogelijke ervaring. Wij zullen uw beleving compleet maken aan de hand van de volgende pijlers: Goed – Een goede service is belangrijk voor een ontspannen avondje uit. Gezond – Gezonde en verse gerechten voor een ultiem culinaire avond. Gastvrij – U zult gastvrij ontvangen worden met een eigen gastdame die u de gehele avond zal begeleiden. Gezellig – Een gezellige ambiance voor een heerlijk avondje uit. Genieten – Geniet u van de vele keuze, uitstekende service en een welverdiend etentje. Veel te beleven, ook voor de kleintjes! Uit eten met kinderen wordt een leuk avontuur! Uw kinderen zullen zich geen moment vervelen, waardoor u gegarandeerd een geslaagde avond zult hebben. Naast ons buffet wat ook voor kinderen is samengesteld, vindt u bij ons o.a. een leuke buitenspeeltuin, een heuse bioscoop en een kinderhoek met speelgoed.
31 mei 2018 beoordeeld

Voor mijns dit een vreetschuur Ik houd miet vannonbeperkt eten al is er veel te veel keuze Dat is dus erg persoonlijk Goedkoop is het wel en oook voor elk iets wils

Datum van bezoek: maart 2018

29 april 2018 beoordeeld

Prettige bediening, veel keuze, alles vers en prima verzorgd.
Absolute aanrader. Nadeel: je wordt wel verleid om veel te eten

Datum van bezoek: april 2018
9 april 2018 beoordeeld

Een soort lopend buffet tijdens de brunch maar alles was dik voor mekaar. Veel keus en gevarieerd. Bediening was prima, borden werden tijdig opgehaald. Netjes en gezellig!

Datum van bezoek: april 2018
3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Favoriet restaurant van onze dochter van 6. Dus voor haar verjaardag er weer naar toe. De tafel was versierd voor haar. Leuk.
En er is, naast friet en pannenkoeken, altijd iets wat ze lust. Of te bereid door de kok. Fijn!

Datum van bezoek: maart 2018
4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Thijs en Aafke geweest voor een gezellige avond met vrienden. Er was volop keuze in koude en warme gerechten. Vooral de vis was heerlijk ter plekke klaargemaakt. Alles werd op tijd aangevuld en er was echt voor elk wat wils. Het personeel is vriendelijk en alles is er netjes en schoon. Ik vond het goed.

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Thijs & Aafke bekeken, bekeken ook

Emmen, Gemeente Emmen

In Thijs & Aafke geweest? Deel je ervaringen!