“Goesting op mosselen!”

De Oude Haven Mussel Restaurant
Geclassificeerd als nr. 3 van 8 Restaurants in Philippine
Keukens: Nederlands
22 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Plots zin in mosselen. Wat is er leuker dan onverwacht op vrijdagavond in Philippine in het beste mosselrestaurant daar je genoeg te dien aan een schoon portie mosselen met frietjes en een lekkere pint bier. Vriendelijk geserveerd en vooral lekker. Wat moet een mens nog meer hebben.

Datum van bezoek: februari 2019

12 februari 2019 beoordeeld

Een restaurant waar je nog echt gast bent! Heerlijke vis en zeevruchten. Sfeervolle ingericht. Echte aanrader.

Datum van bezoek: januari 2019
10 december 2018 beoordeeld

Nog maar eens de oude haven. Deze keer waren ze van bijzonder goede kwaliteit! Nóg beter dan anders. Steeds weer een aanrader.

26 november 2018 beoordeeld

Onthaal en bediening zijn vlot en vriendelijk. De mosselen, en daarvoor kom je hier toch, waren matig: te veel ui naar mijn smaak en te lang op het vuur gestaan. Ook iets aan de verluchting doen. Al onze kleren in de was wegens mosselgeur.

7 november 2018 beoordeeld

We zijn gaan eten in Philippine, gekend voor zijn vele mosselrestaurants. Philippine heeft een ver teruggaande geschiedenis waarin de mosselvisserij een grote rol speelde. Het is een internationaal bekend dorp waar de mossel in ere wordt gehouden. Onze keuze viel op De Oude Haven. Al 3 generaties in handen van dezelfde familie. We aten er samen met onze vrienden de heel lekkere goudmerk mosselen volgens het familierecept.
Heel vriendelijke en vlotte bediening. Marijke staat in de keuken en Frans doet zijn best om zijn klanten te begroeten met een leuke babbel. Van ver over de grenzen komt men hier mosselen eten, welke dagelijks vanuit Yerseke worden aangevoerd. Sterk aan te bevelen restaurant!

Reizigers die De Oude Haven Mussel Restaurant bekeken, bekeken ook

Philippine, Zeeland

In De Oude Haven Mussel Restaurant geweest? Deel je ervaringen!