“Véél te duur”

Geclassificeerd als nr. 2 van 5 Dessert in Philippine
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

29 euro voor kleine Mosselen , 29 euro voor de kleinste entrecote die ik ooit heb gezien, ik schat dat deze 100 gram woog.
Voorgerechten kosten tussen 15 en 20 euro, wijnen ook zeer duur.
Duur mag , maar dan verwacht je wel een portie waarbij je niet met honger van tafel komt .
Zonde, want het is zeker een gezellig restaurant .

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het prachtige weer heeft toegelaten om van het eten te genieten op het terras. De mosselen waren overheerlijk, niet goedkoop maar zeker de beste die we tot nu toe gegeten hebben.
Uitgebreid personeel uiterst vriendelijk / je voelt je direct thuis.

3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier gaan eten met vrienden. We waren een beetje teleurgesteld door de kwaliteit en hoeveelheid van de mossels. In dezelfde straat enkele dagen later betere mossels gegeten voor betere prijs.

25 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In deze zaak word je attent ontvangen. Er is een ruim terras en veel ruimte binnen. Op drukke dagen kan het daardoor binnen wat rumoerig zijn. Uiteraard probeerden we de mossel-friet, en die viel zeer in de smaak. Ook de zeetong werd positief beoordeeld. De prijzen zijn aan de hoge kant (drank, voor- en hoofdgerechten), maar desondanks een aanrader.

25 augustus 2019 beoordeeld

We waren hier langs gekomen voor een portie mosselen. Vlotte en sympathieke bediening. De mosselen waren lekker, niets op aan te merken. Over de hele lijn goed gegeten in een aangenaam kader, maar naar onze mening net iets te prijzig.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Auberge des Moules bekeken, bekeken ook

Philippine, Zeeland

In Auberge des Moules geweest? Deel je ervaringen!