“Zeeuwse gastvrijheid”

Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Philippine
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 maart 2019 beoordeeld

Buiten is het miezerig en kil. Binnen is het warm en cosy. De ontvangst is hartelijk. De bediening is correct en professioneel. We kiezen het Auberge 3-gangen menu en starten met een porto. De coquille en de creuses strelen onze tong. Het herfstbordje met hert smaakt perfect. De rogvleugel is precies goed gebakken. De apart geserveerde groenten combineren goed met de vis. Het kaasbordje is mooi gepresenteerd en is lekker. We sluiten af met koffie en versnaperingen. We hebben genoten van de lunch en danken het team voor de Zeeuwse gastvrijheid.

1 maart 2019 beoordeeld

Genoten van heerlijk bereide portie mosselen op provencaalse wijze in gezellige inrichting.
De provencaalse bereiding was top, om vingers af te likken.
De bediening was correct en vriendelijk.

21 februari 2019 beoordeeld

Dit is een legendarisch restaurant voor mosselen op de wijze van het huis. Maar hun moules a l'escargots zijn uitzonderlijk. Ook hun visgerchten valt niets aan te merken.

Datum van bezoek: april 2018
18 februari 2019 beoordeeld

Hebben een menu Marie genomen. Mijn echtgenote die zeer graag Japans eet, was onder de indruk van de smaak en kwaliteit van de Tataki van Noorse zalm. De garnaal kroket (mijn voorgerecht) was ook overheerlijk.
De mosselen waren iets minder goed dan verwacht, mss ook wel gezien we op het einde van het mosselseizoen zijn.
Het dessert (Chocolade desserts) was geweldig.
We waren hier al geweest, en gaan zeker nog terug komen!
(en de sake was ook verrassend!)

15 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals altijd dik in orde. Dit is een TOPzaak. De mosselen zijn heerlijk, vlezig en overvloedig. De andere gerechtjes zijn uitermate verfijnd. Streling van de tong en plezier voor de buik. Bediening ontzettend vriendelijk. Moest ik dichter wonen, ik zou hier elke dag komen eten. Beste restaurant (in zijn geheel) ooit!!!! Wij zijn en blijven fan!

Reizigers die Auberge des Moules bekeken, bekeken ook

Philippine, Zeeland

In Auberge des Moules geweest? Deel je ervaringen!