“Klein maar o zo fijn”

't Kleine Oestertje
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Oldehove
Keukens: Europees
30 mei 2018 beoordeeld

We hebben ons hier al vaak heerlijk laten verwennen door Peter. Het eten is absoluut top en de sfeer is heerlijk ontspannen. Het is absoluut de moeite waard om een omweg te maken via Oldehove. Graag tot de volgende keer.

Bedank Centro Vitalida... L

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor onze trouwdag hier gereserveerd. Het was een eindje rijden maar zo de moeite waard. Heerlijke visgerechten, leuke bediening en een knus restaurant. Wij gaan hier zeker nog wel een keer weer heen.

13 april 2018 beoordeeld

Op vakantie in Italië pakten we wel eens de auto om, al dan niet n.a.v. een tip, na een half uit rijden ergens boven in de bergen te eten bij een goede kok met een restaurant aan huis. Hoe geweldig was dat. Ik heb dat gevoel nu ook. Ben naar de grens van Groningen en Friesland gereden en zit in een restaurant met 8 tafeltjes te genieten van hun beroemde “Vis-Verwen” menu. Heerlijk! Top bediening, goede keuze van de wijnen, de visgerechten allemaal met aandacht bereid.

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden hier al 2 keer eerder gegeten maar dat was al een behoorlijke tijd geleden. Wat een gezellig warm knus restaurant. De chef zeer hartelijk en ook de bediening was zeer aangenaam. We gingen voor de drie gangen net de beroemde schotel. Daarnaast de huiswijn. Heerlijk vers en eerlijke vis. Geweldig gegeten en we laten het niet weer zo lang duren. Prijs kwaliteit gewoon goed!
Tot snel!

31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig restaurant in huiskamer stijl!
Super knus en gezellig en met het gevoel dat je bij vrienden op bezoek bent!
Wat ook zeer fijn is dat je vanuit het restaurant direct contact hebt met de kok die je btw ook nog alles verklapt hoe hij zijn overheerlijke visgerechten bereidt en opdient!
Zeker een aanrader als je een bijzondere avond met heerlijk eten wilt beleven!

Reizigers die 't Kleine Oestertje bekeken, bekeken ook

In 't Kleine Oestertje geweest? Deel je ervaringen!