“Alles klopt”
Beoordeling van Bomenpark

Bomenpark
Reserveren met
Bomenpark is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Dessert in Heesch
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtplek om te dineren.
Na een lange dag werk zijn we onderweg naar huis hier gestopt om.wat te eten
Dit was op advies van een vriend want dit plekje hadden we zelf niet heel.wnel gevonden.
De locatie is gewoon af. Een royaal terras aan het water met schitterend uitzicht, midden in een natuurgebied. En dan ook nog een kaart die je niet verwacht op een plek.als deze. We aten eend en bisque vooraf en deze bisque is wel een van de betere die ik de afgelopen jaren heb gegeten.
Hoofdgerechten waren ook erg goed, net als de opmaak van de borden.
Porties zijn royaal en prijzen zijn niet hoog als je de kwaliteit van het eten hierin mee neemt.
Ik heb deze plek meteen weer geadviseerd aan iemand anders.

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gelunchd, kwaliteit ligt boven het gemiddelde, net als de prijzen overigens.
We gaan hier zeker terugkomen!

8 mei 2018 beoordeeld

Ondanks de enorme drukte vlot lopende service. Gerechten waren zeer smakelijk met verse producten. Ambachtelijk lokaal brood paste er prima bij.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten van de 5gangen proeverij, dit was erg lekker en verrassend! Jammer dat de gangen erg snel na elkaar werden opgediend, maar de bediening was top!

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hallo.
Wij hebben in het bos super en goed gewandeld. Rondje gelopen. En daarna heerlijk gegeten!! Koffie gedronken met iets lekkers! Super!! Daar werkt ook aardige personeel!! Aanrader voor iedereen!

Reizigers die Bomenpark bekeken, bekeken ook

Oss, Noord-Brabant

In Bomenpark geweest? Deel je ervaringen!