“Lekker verrassingsmeu”
Beoordeling van Bar - Restaurant Wolters

Bar - Restaurant Wolters
Geclassificeerd als nr. 3 van 13 Restaurants in Heesch
27 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren met een groepje vrienden en namen het 4-gangen verrassing menu. Een prima keuze, want we hebben genoten van 4 heerlijke gerechten. Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Erg leuk dat de kok zelf het toetje kwam brengen. Voor 50 euro pp inclusief wijntjes is de prijs-kwaliteit prima te noemen.

Datum van bezoek: september 2020

12 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik zou zo graag een mooie beoordeling willen schrijven voor Wolters, maar helaas heb ik toch wederom wat kleine opmerkingen. Ik moet zeggen dat de gastheer heel attent ons ontving en ons goed hielp aan de tafel. Humor en een kort gesprek is altijd prima. Dan de details. Ceviche van gamba, daar moest ik bij het merendeel de darm nog verwijderen van de gamba’s. Jammer want het gerecht was uitstekend. Voordat we dit op te tafel hadden staan waren we 40 minuten verder. Het hoofdgerecht arriveerde ook ruim een half uur later. Het serveren van het verkeerde gerecht werd goed opgelost. Op tafel staat een droevige petunia plantje op sterven na dood. Gerechten werden overigens niet uitgelegd aan tafel. Voor- en hoofdgerecht heerlijk maar het zit hem dus weer in de details. Pracht terras, pracht restaurant. Kan dus top zijn als op de details gelet word. Pluspunt de jongeman aan tafel die ons door de avond loodst. Kom op Wolters, de laatste punten op de I. Denk vooral eens na over de lange tijden van uitserveren. Zo druk was het nu ook weer niet.

Datum van bezoek: juli 2020
28 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk 5-gangenmenu. Genoten van het menu. Maar scroppino is natuurlijk geen gang, verfrissend tussendoortje. Wijnarrangement was goede keuze. Bediening jeugdig maar erg vriendelijk. De keuken moet wel letten op de allergieën, want daar ging het 2x mis.

Datum van bezoek: juni 2020
6 juni 2020 beoordeeld

Zeer mooie zaak met vriendelijke bediening en een zeer grote keuze belgische bieren; Wij kozen voor een delirium, wat in nederland niet zo voor de hand liggend is.

Datum van bezoek: juni 2020
9 maart 2020 beoordeeld

Bij binnenkomst oogt het warm en gezellig. Een mooie zaak met sfeer.
De net geklede bedrijfsleider loopt gehaast door de zaak, dit geeft een "zenuwachtige" gejaagde indruk. Dit is niet nodig, want het is overzichtelijk te belopen en het is op dat moment niet druk.
Hij doet zijn ding, maar er is weinig sprake van Brabantse gezelligheid aan tafel.
Achter de bar is hij druk met zijn mobiele telefoon en het opdoen van (waarschijnlijk) zijn favoriete after-shave.
Zijn collega daarentegen werkt rustig en vriendelijk.
De hoge tafel waaraan wij zitten geeft meteen een kijkje in de open keuken. Deze verraad een grote rommelige werkbank, allerlei bakjes, gevulde spuitzakken, en een goedkoop geel vaatdoekje op de snijplank. Begrijp met niet verkeerd, het is en blijft een werkbank, maar wat meer orde en hygiene is wel op zijn plaats.
De gekozen wijn van de kaart is heerlijk, evenals de borrelplank.
Maar er is nog wel ruimte voor verbetering, en werk aan de winkel.

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Bar - Restaurant Wolters bekeken, bekeken ook

In Bar - Restaurant Wolters geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.