Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Beoordeeld op 26 februari 2020 via mobiele applicatie

Wil je een keer op een wat rustige plaats door de weeks lunchen . Dan kan het hier . Fijne bediening
En de verse gemberthee top.
Ook de uitsmijter was zoals hij hoort te zijn .
Gratis parkeerplaats naast het restaurant

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 23 februari 2020 via mobiele applicatie

Ideaal hotel om dingen in de omgeving te ondernemen (bv Amsterdam).

Een prachtig pand waar we zeer gastvrij zijn ontvangen. Familiekamer lekker ruim, met kleine badkamer.

In het hotel kun je heerlijk eten voor een nette prijs (aanrader). Het ontbijt is uitgebreid en prima verzorgd.

Datum van verblijf: februari 2020
Hannelies van der Vliet, Owner van Hotel Het Rechthuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2020

Dank voor jullie bezoek en vriendelijke review, altijd fijn om te vernemen dat onze gasten het fijn hebben gehad.

Beoordeeld op 6 september 2019

Goede ontvangst door een vriendelijke maar vermoeide dame. De kamer aan de voorkant van de straat was klein en ouderwets, zeer gehorig en door dat deze onder het dak ligt, niet makkelijk om rustig rond te lopen, steeds zorgen dat je het hoofd niet stoot. De badkamer is netjes, zeer klein en aan wat modernisatie toe. Geen vliegenramen voorhanden, en gezien de ligging in het groen, veel muggen in de kamer. We hebben 1 avond gebruik gemaakt van het restaurant, we vroegen een reservatie om 19u30 en we hoorden een nogal gefrustreerde stem uit de keuken die riep, neen 19u.We vroegen een tafel aan het raam, dit kon blijkbaar niet, alhoewel er nog 2 vrij waren. De maaltijd was ok, maar geen extraatje meer dan hetgeen je thuis eet, spijtig. Het ontbijt is volledig in buffetvorm en verzorgd. Kortom, gezellig, goed gelegen maar geen wauw !

Kamertip: Vraag een kamer boven het restaurant of eentje met zicht op het kleine terras aan de zijkant van het gebouw. Andere zijn donker overdag.
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 2 mei 2019 via mobiele applicatie

Een bord driekwart gevuld met zompige kroepoek een bakje salade een stokje sate en een( heerlijke) puntzak met frites. €16,50. Is wat veel geld, maar de lokatie maakt veel goed. Het restaurant is geschikt voor een korte stop voor oa fietsers en wielrenners. Interieur is saai en dat verwacht je niet. Buiten is prachtig. Bediening is ok, het wachten duurde best lang.

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 april 2019

Het hotel is zeer rustig gelegen in een mooie, groene omgeving, op wandelafstand van het strand aan het Ijmeer. Goeie verbinding naar Amsterdam, Flevoland enzovoort.
Het ziet er goed onderhouden uit. Parkeerplaatsen voor de deur.
De receptie en het restaurant zijn netjes en aangenaam ingericht. De uitbaatster was vriendelijk maar haar compagnon gunde ons geen blik.
Onze kamer was klein en minimalistisch: zeer kleine badkamer met wc, lavabo en douche (er zijn geen kamers met bad), een smalle vestiairekast tegen de muur gehangen, uittrekbaar bureaublad onder de dakwand, tv, 2 stoelen en klein tafeltje. Voldoende als je hier louter wil overnachten maar niet geschikt om veel tijd op de kamer door te brengen.
We hebben hier ook 1 maal gegeten. De gerechten waren zeker in orde. Alleen jammer dat het restaurant vol hangt van de geuren uit de keuken.

Datum van verblijf: april 2019