“Prachtig verblijf met mooi terras”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 3 bijdrager
10 beoordelingen
10 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Prachtig verblijf met mooi terras”
Beoordeeld op 13 oktober 2014 voor een verblijf in September, 2014

Het huis, de kamers het terras en de inrichting waren picobello in orde. Elke avond konden we op het terras buiten eten, met mooi uitzicht over de omgeving. Het huis was tiptop schoongemaakt en elke slaapkamer is van een badmamer en toilet voorzien. Tijdens het verblijf komt er eens per week een schoonmaakster. Op aanvraag kan de benedenbuurvrouw koken, daarvan hebben we 1 keer gebruik gemaakt. Kortom, een ideale plek voor een groep.
Een minpunt was de vroege tijd van uitchecken, namelijk 9.30 's ochtends (normaal lijkt ons 11 of 12 uur). We mochten daarna nog wel gebruik maken van het zwembad, maar toen we waren ingepakt, wilden we ook weg. Verdere kleinigheidjes: ons tweepersoonsbed had zo'n verenmatras, je moet ervan houden! En de wifi viel geregeld uit, maar de eigenaren vertelden dat we hen dan gerust hadden kunnen bellen.

Reisgroep: Vrienden
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Grote groepen
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
US$ 2.527
/ Week
Inlichtingen vragen
Contact opnemen met de manager
1 8442873127
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren