Beoordeeld op 5 september 2018

Zo goed dat we er 2 keer gaan dineren zijn, Glutenvrije gerechten worden vlot aan tafel voorgesteld en enige verdere aanpassingen gebeuren heel vlot. De bediening is zeer bekwaam en goed op de hoogte van de ingrediënten. De sommelier kent zijn vak ten top. We hebben er een witte wijn gedronken Zibbito , heel lekker, fris en laag in alcohol.

Datum van verblijf: augustus 2018
DonnaCarmela, Responsabile relazioni con la clientela van Boutique Resort Donna Carmela, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2018

Dear Féetje V,

thank you very much for spending your time writing your experience at the restaurant of DonnaCarmela Boutique Resort.
We are happy to know that you appreciated our staff service and the wine suggestion.
We do our best to make a normal dinner a very experience of taste.

We look forward to having you again as our special guest.

Beoordeeld op 1 september 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben er net 2 weken vakantie in Donna Carmela opzitten. We hebben een fantastische vakantie gehad!
Zodra je de poort binnen rijdt, kom je terecht in een echt paleis. In dit hotel wordt aandacht besteed aan ieder detail. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam, ze doen er alles aan om het naar je zin te maken. Verder is er 2 (!) keer per dag housekeeping. Als je ‘s avonds terug komt in je kamer, hebben ze de luiken/gordijnen dichtgedaan en de nachtlampjes vast voor je aangezet.
Wij hadden een standaard kamer. Erg ruim opgezet en schoon. Wat ons betreft had de douche nog wel wat ruimer gemogen, die vonden we wat aan de kleine kant.
Het ontbijt is erg uitgebreid en je kan ook nog extra dingen van de ‘ontbijtkaart’ bestellen (zit er gewoon bij inbegrepen). Lunch bij het zwembad is mogelijk, wij waren vaak naar het strand ‘s middags dus hebben er maar een enkele keer gebruik van gemaakt. Daarnaast hebben we 1 keer gebruik gemaakt van het diner. Lekker gegeten, maar we vonden het wel erg chique en de prijs wat aan de hoge kant. Daardoor hebben we de rest van de vakantie in restaurants in de omgeving gegeten. Erg lekker! Wij hadden 2 weken een auto tot onze beschikking, en dat zou ik iedereen zeker aanraden om op die manier de oostkust van Sicilië te bekijken.
Kortom, een aanrader!

Dear annickskowronek,

Thank you for your lovely feedback about your stay at DonnaCarmela Boutique Resort.
We are glad to know that everything was fantastic during your stay.
We think that the attention to the details makes the different and we are glad to know that you had the chance to notice it.

Thank you again for sharing your experience, we hope to welcome you again.

Beoordeeld op 30 augustus 2018

Wij hebben genoten van een heerlijke week op Sicilië in dit kleine paradijs. Hele ruime kamer (extra comfort tegenover de receptie, kamer 1), prachtig zicht op de Etna, uitgebreid ontbijt en heerlijk diner. Hier ontbreekt het je aan niets! Door de afgelegen locatie is het huren van een auto een must en op nog geen 20 minuten rijden kom je de eerste leuke restaurants al tegen. Kortom, een echte aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2018
DonnaCarmela, Responsabile relazioni con la clientela van Boutique Resort Donna Carmela, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2018

Dear Mrs Jeanine K

We are glad to know that everything was amazing during your stay.
Thanks to our geographical good position you can enjoy the beautiful landscape of Etna and Ionian Sea.

Thank you again for sharing your experience, we hope to welcome you again.

Martina Garofalo
Guest Relation Officer

Beoordeeld op 28 augustus 2018 via mobiele applicatie

Donna Carmela is een prachtig hotel met geweldig personeel. Zeer vriendelijke bediening. 2 x daags housekeeping met leuke verrassingen. Geweldig ontbijt en heerlijk dineren met mooie lekkere wijnen.
Niets is teveel.

Datum van verblijf: augustus 2018
DonnaCarmela, Responsabile relazioni con la clientela van Boutique Resort Donna Carmela, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2018

Dear Rob V,
thank you very much for sharing your experience at DonnaCarmela Boutique Resort.
We are glad to know that you appreciated our staff service, our restaurant and our wines.

We hope to have the chance of welcoming you soonest to make your holiday great again!

Beoordeeld op 19 augustus 2018 via mobiele applicatie

Hotel met smaak ingericht, perfecte balans tussen oude glorie en strak modern, klant is koning, hier let men op details, alles proper, veel personeel om u op u wenken te bedienen zowel aan de zwembadbar als in het restaurant, lekker ontbijt merendeels in buffetvorm. Auto is hier wel noodzakelijk, ideaal om nog even uit te rusten voor we terug huiswaarts gingen. We hebben genoten.

Datum van verblijf: augustus 2018
DonnaCarmela, Responsabile relazioni con la clientela van Boutique Resort Donna Carmela, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2018

Dear Rafsandra,

thank you for choosing DonnaCarmela Boutique Resort, for your recent stay in Sicily.

Also, thank you for your lovely feedback about your experience. We try to give you our best every day and we are happy to know that we were the best choice for your holiday.

We hope to see you again for a next stay in Sicily.

Martina Garofalo
Guest Relation Officer