“Genieten”
Beoordeling van Steakhouse Route34

Steakhouse Route34
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Erm
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, mooie, stoere inrichting. Kijkje in de keuken. Maar vooral heerlijk eten.
Onze keuze viel natuurlijk op de steaks. Daarvoor gaan we naar een steakhouse. Vooraf carpaccio. En als hoofdgerecht een stukje bavette en hollandse ossehaas met ruim voldoende garnituur. Als dessert voor een dame blanche gekozen. Klinkt als een "standaard" toetje. Maar het was heerlijk. Warme chocoladesaus...mmm

Echt een aanrader als je hier in de buurt bent.

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Was moeilijk om een keuze te maken, er is zoveel mooi en puur vlees om uit te kiezen. Maar wat je ook kiest het is allemaal goed van kwaliteit. Ook de salade is heerlijk met mooie frietjes. De sfeer is ook heel goed, er is duidelijk aandacht besteedt aan de entourage. Dit restaurant is echt een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
27 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel keuze tussen zeer uiteenlopend eten. Ik hoef er niet veel woorden aan vuil te maken..was gewoon uitstekend!prijs is wel aan hoge kant, daarom een goed IPV alle sterren!

Wij raden onze gasten zeer zeker aan om hier heen te gaan!

Datum van bezoek: mei 2019
20 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, goed stuk vlees, lekkere sausjes en gezellige omgeving.
Bediening vriendelijk en houdt goed in de gaten wat er op tafel Nodig is.

Datum van bezoek: augustus 2019
17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Meer dan goed stukje vlees. Heerlijk bereid. Flink wat keuze. Steak zoals je steak in een steakhouse zou mogen verwachten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Gezellig zitten, tafeltjes niet bovenop elkaar. Komen zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Steakhouse Route34 bekeken, bekeken ook

Nieuw-Amsterdam, Gemeente Emmen

In Steakhouse Route34 geweest? Deel je ervaringen!