“Vals en glas in de kunst.”
Beoordeling van Museum Valse Kunst

Museum Valse Kunst
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 dingen om te doen in Vledder
Type: Kunstmusea, Musea
Attractiegegevens
29 juni 2015 beoordeeld

Het weer was wat minder die dag, in de buurt van Vledder,
reeds enkele malen eerder geweest, maar daarom niet minder interessant.
Ben je geïnteresseerd in valse kunst, glaskunst en een verrassende expositie, is dit zeker een bezoek waard.
Het is een privaat museum, de eigenaresse geeft er de rondleiding,
ondersteund door vele gemotiveerde vrijwilligers.
Gemoedelijke sfeer, een prima adres om je verder te verdiepen in de glas- en schilderkunst.

Schrijf een beoordeling

17 mei 2015 beoordeeld

Uitstekende rondleiding met levendige en zeer deskundige toelichting. Uiterst interessant inkijkje in de wondere wereld van kunstvervalsingen. Wij hebben hier veel opgestoken en genoten.

3 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Interessant en lijkt me uniek museum. Voor jong en oud. Naast valse kunst ook een heel bijzondere glas verzameling. Wel 'echt'.

3 februari 2015 beoordeeld

We zijn geen museumgangers maar voor dit museum maak ik graag een uitzondering. De combinatie van kunst met een smeuïg achtergrondverhaal maakt dit museum de moeite meer dan waard.

7 januari 2015 beoordeeld

Na vele jaren zeuren eindelijk een bezoek aan dit fijne museum gebracht. Correcte en attente ontvangst. Heerlijk op eigen tempo bij al die mooie objecten langs. De moeite waard om te bezoeken.

Reizigers die Museum Valse Kunst bekeken, bekeken ook

In Museum Valse Kunst geweest? Deel je ervaringen!