“Erg boeiend”

Geclassificeerd als nr. 1 van 2 dingen om te doen in Vledder
Type: Kunstmusea, Musea
Attractiegegevens
17 mei 2015 beoordeeld

Uitstekende rondleiding met levendige en zeer deskundige toelichting. Uiterst interessant inkijkje in de wondere wereld van kunstvervalsingen. Wij hebben hier veel opgestoken en genoten.

Schrijf een beoordeling

3 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Interessant en lijkt me uniek museum. Voor jong en oud. Naast valse kunst ook een heel bijzondere glas verzameling. Wel 'echt'.

3 februari 2015 beoordeeld

We zijn geen museumgangers maar voor dit museum maak ik graag een uitzondering. De combinatie van kunst met een smeuïg achtergrondverhaal maakt dit museum de moeite meer dan waard.

7 januari 2015 beoordeeld

Na vele jaren zeuren eindelijk een bezoek aan dit fijne museum gebracht. Correcte en attente ontvangst. Heerlijk op eigen tempo bij al die mooie objecten langs. De moeite waard om te bezoeken.

11 februari 2014 beoordeeld

Het is een leuk museum om te bezoeken op een rustige vrije dag. De rondleiding maakt het interessant. Het is leuk om kunst te herkennen waarvan je het origineel al hebt gezien, alleen dan in een heel andere setting. Verwacht echter geen groot museum.

Reizigers die Museum Valse Kunst bekeken, bekeken ook

In Museum Valse Kunst geweest? Deel je ervaringen!