“Alleen al voor de verhalen.”
Beoordeling van Museum Valse Kunst

Niveau 6 bijdrager
234 beoordelingen
107 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 32 nuttige stemmen
“Alleen al voor de verhalen.”
Beoordeeld op 3 februari 2015

We zijn geen museumgangers maar voor dit museum maak ik graag een uitzondering. De combinatie van kunst met een smeuïg achtergrondverhaal maakt dit museum de moeite meer dan waard.

Bezocht Oktober, 2014

10 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
“Verrassend.”
Beoordeeld op 7 januari 2015

Na vele jaren zeuren eindelijk een bezoek aan dit fijne museum gebracht. Correcte en attente ontvangst. Heerlijk op eigen tempo bij al die mooie objecten langs. De moeite waard om te bezoeken.

Bezocht Juni, 2014
Utrecht, Nederland
Niveau 6 bijdrager
186 beoordelingen
61 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 39 nuttige stemmen
“Leuk klein museum met interessante 'kunst'”
Beoordeeld op 11 februari 2014

Het is een leuk museum om te bezoeken op een rustige vrije dag. De rondleiding maakt het interessant. Het is leuk om kunst te herkennen waarvan je het origineel al hebt gezien, alleen dan in een heel andere setting. Verwacht echter geen groot museum.

Bezocht Augustus, 2013
Ruinen, Nederland
1 beoordeling
“Bekijk niet alleen de valse kunst maar neem de tijd voor het glaswerk en graveur museum”
Beoordeeld op 11 februari 2014

We hadden eigenlijk tijd te kort. Het was onze tweede bezoek aan de Valse Kunst die alleen leuk is met een rondleiding. De rondleiding was erg leuk en informatief. We werden regelmatig op het verkeerde been gezet. Er was helaas maar weinig tijd over voor het Glasmuseum wat ook de moeite waard is. Aan het graveur museum zijn we niet toegekomen. Niet erg we komen er vast nog een keer terug.
Cees en Marja de Groot.

Bezocht Januari, 2014
zevenhoven
Niveau 3 bijdrager
23 beoordelingen
6 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Wat een leuk en bijzonder museum”
Beoordeeld op 14 oktober 2013

Een van de leukste musea die we ooit hebben bezocht. Het is wel aan te raden het bezoek te combineren met een - gratis - rondleiding. Deze worden verzorgd door zeer goed geïnformeerde, enthousiaste en vakbekwame kunstkenners. Na afloop ben je een stuk wijzer en weet je dat het niet allemaal is wat het lijkt. Een echte aanrader.

Bezocht September, 2013

Reizigers die Museum Valse Kunst bekeken, bekeken ook

In Museum Valse Kunst geweest? Deel je ervaringen!