“Verrassend.”

Geclassificeerd als nr. 1 van 2 dingen om te doen in Vledder
Type: Kunstmusea, Musea
Attractiegegevens
7 januari 2015 beoordeeld

Na vele jaren zeuren eindelijk een bezoek aan dit fijne museum gebracht. Correcte en attente ontvangst. Heerlijk op eigen tempo bij al die mooie objecten langs. De moeite waard om te bezoeken.

11 februari 2014 beoordeeld

Het is een leuk museum om te bezoeken op een rustige vrije dag. De rondleiding maakt het interessant. Het is leuk om kunst te herkennen waarvan je het origineel al hebt gezien, alleen dan in een heel andere setting. Verwacht echter geen groot museum.

11 februari 2014 beoordeeld

We hadden eigenlijk tijd te kort. Het was onze tweede bezoek aan de Valse Kunst die alleen leuk is met een rondleiding. De rondleiding was erg leuk en informatief. We werden regelmatig op het verkeerde been gezet. Er was helaas maar weinig tijd over voor het Glasmuseum wat ook de moeite waard is. Aan het graveur museum zijn we niet toegekomen. Niet erg we komen er vast nog een keer terug.
Cees en Marja de Groot.

14 oktober 2013 beoordeeld

Een van de leukste musea die we ooit hebben bezocht. Het is wel aan te raden het bezoek te combineren met een - gratis - rondleiding. Deze worden verzorgd door zeer goed geïnformeerde, enthousiaste en vakbekwame kunstkenners. Na afloop ben je een stuk wijzer en weet je dat het niet allemaal is wat het lijkt. Een echte aanrader.

Bekijk meer beoordelingen
2 september 2013 beoordeeld

Het museum is een absolute aanrader mocht je er zin in hebben. De gidsen waren geweldig. De uitleg over 'echt' en 'nep is heel duidelijk. Je kunt ook een verzorgde kop koffie bestellen.

Reizigers die Museum Valse Kunst bekeken, bekeken ook

In Museum Valse Kunst geweest? Deel je ervaringen!