“In één woord; GEWELDIG”

China Garden Vledder
Geclassificeerd als nr. 3 van 5 Restaurants in Vledder
Keukens: Chinees
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We logeren op het Landal park Hunerwold State in Wateren.
Op deze zaterdagavond in dit restaurant gegeten.
Gisteren gereserveerd. Prima ronde tafel, in het gezellige, goed bezette, voorste deel van het restaurant.
Direct werd er wat kroepoek uitgeserveerd.
We hebben gekozen voor het vogelnestje met nasi en de Tipan garnalen met bami. Beide gerechten zagen er prachtig uit en smaakten geweldig. De bediening was snel, zorgvuldig en wel het belangrijkste, uitermate vriendelijk en gastvrij. Een echt TOP-klasse Chinees restaurant.
Als u van de Chinese keuken houdt moet u hier zeker een keer gaan eten.

Datum van bezoek: september 2019

9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de mevrouw van de b&b ontvingen we de tip van een goede Chinees in het dorp. Ze hebben een ruim een terras, met werkende kaugom apparaat. De keuze is zeer ruim. Ze hebben bv veel soorten rijstafels. Wij gingen voor de Chinese: 3 gangen voor 20 euro. De tomatensoep was zeer smakelijk en de 6 gerechten van de volgende gang zeer smakelijk. Het blijft Chinees dus altijd net te veel.
Ben je in Vledder schuif hier dan eens aan. Binnen is het ook zeer ruim opgezet.

Datum van bezoek: augustus 2019
8 april 2019 beoordeeld

Gezellig ingericht. De bediening is zeer vriendelijk. We hebben daar een rijsttafel besteld. Fantastisch!! Vele gerechten van hoge kwaliteit met veel verse groenten. Lang geleden een indische rijsttafel te hebben gegeten die zo lekker was!

Datum van bezoek: april 2019
23 december 2018 beoordeeld

Vooral het weekend buffet is een aanrader. Onbeperkt kiezen uit een gevarieerd aanbod van gerechten en een overweldigend dessert.

Datum van bezoek: december 2018
9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een Chinese rijsttafel gehad. De variatie van smaken was erg goed. Lekker gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die China Garden Vledder bekeken, bekeken ook

In China Garden Vledder geweest? Deel je ervaringen!