“Eten bij restaurant De Nieuwe Ruysch in Lieren Gelderland ”
Beoordeling van Eetcafé De Nieuwe Ruysch

Eetcafé De Nieuwe Ruysch
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Lieren
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Etablissement: Gezellig en knus. Veel oude spullen. Groot terras buiten en ik geloof ook achter met uitzicht op de weide.
Bediening was goed, vriendelijk, gezellig.
Het eten was goed.
Hadden genoeg aan het eten en wat er bij stond. Grote eter zou, denk ik, tekort komen. Ijs was matig qua volume. Koffie was goed.
Dus al met al lekker gegeten.

21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond weer eens heerlijk gegeten
Het deel van het café was vol en werden we in de serre geplaatst. Heerlijk rustig geen last van het grote gezelschap. Het gekozen eten was weer voortreffelijk . De bediening vriendelijk en voorkomend. Jammer alleen dat er maar een warme groente was (wortels). Dit zou wel wat beter kunnen. Voor de rest heerlijk genoten.

30 augustus 2017 beoordeeld

Toevallig hier terecht gekomen, hebben het seniorenmenu genomen wat voor onze normen meer dan voldoende was en heel lekker. De bediening was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Hier komen we zeker nog terug.

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Was hier met de familie voor mijn verjaardagsdiner. Dit eetcafe heeft een geweldige kaart als je Gewoon lekker en met niet al te veel poespas wil eten. Ouders 70+ waren er ook bij en voor de kleinere eter zoals die inmiddels zijn is er een seniorenmenu. Iets kleinere porties maar daardoor kan je wel lekker 3 gangen mee doen.
De sate was weer favouriet bij velen.
Het kletskoppen toetje is ook bijzonder smakelijk.
Je kan er makkelijk parkeren en de prijs kwaliteits verhouding is prima.
Bediening door Moniek was top.

3 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een eetcafé erg goed! Misschien wel te luxe!
Heerlijke asperges, erg goede bediening, en schone toiletten.
Een aanrader als je in de buurt komt.

Reizigers die Eetcafé De Nieuwe Ruysch bekeken, bekeken ook

In Eetcafé De Nieuwe Ruysch geweest? Deel je ervaringen!