“locale aanrader”

20:00
Geclassificeerd als nr. 5 van 12 Restaurants in Warmond
Keukens: Italiaans
13 november 2018 beoordeeld

Beetje 'verstopt" in een voor t verkeer doodlopend straatje.
Intieme Italiaanse zaak met persoonlijke hartelijke benadering.
Menue variatie van pizza tot Italiaanse specialiteiten met goede huiswijn.
Dus mooie prijs kwaliteit verhouding.
Nadeel van deze aanprijzing is dat je zéker in t weekend moet reserveren.

Datum van bezoek: november 2018

30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren opzoek met vrienden naar een makkelijk hapje eten met de kinderen, waardoor we eigenlijk per ongeluk hier terecht zijn gekomen. Een goede sfeer, vriendelijke bediening en toch een soort huiskamersfeer was wat we hier hebben gevonden en dat met verrassend lekker eten! We hebben allemaal heerlijk gegeten, van een spaghetti bolognese en pizza’s voor de kinderen, lasagne, ravioli met spinazie, calzone en visgerecht. We hebben allemaal heerlijk gegeten, met een snelle en goede bediening. Van een makkelijk hapje eten, is het een heerlijk hapje eten geworden! Het was verrassend, aangezien we dit allemaal niet hadden zien aankomen toen we even snel en makkelijk iets wilde gaan eten.

Datum van bezoek: juli 2018
16 september 2018 beoordeeld

Dit is een klein italiaans "huiskamer" restaurant.

Het is even wennen qua ruimte, omdat tafeltjes vrij dicht op elkaar staan, wat begrijpelijk, gezien de beperkte ruimte.

Bediening is vriendelijk en doet er veel aan om het een Italiaanse ervaring te maken.

Onze ongebruikelijk keuze en het delen gerechten was geen enkele probleem. Bij het derde gerecht wat we bestelde een desert, werd al automatische een twee lepel geven.

Ook het vragen van een klein portie van de scropini om te proeven werd direct en plezierig gereageerd en in een klein glaasje geserveerd.

Fijne sfeer en qua eten precies wat we wilden.

Tip als je niet van drukte houdt, kom hier dan na negen uur, dan wordt het rustiger.

Datum van bezoek: september 2018
1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, goede keuken met eigen specialiteiten. De bediening is goed en gezellig. Is echt aan te raden.

Datum van bezoek: augustus 2018
25 juli 2018 beoordeeld

Ik weet niet wat er aan de hand was, maar dit keer viel het tegen. Voor ons is uit eten gaan een totaalplaatje van eten, locatie en bediening.
Het eten was zoals altijd fantastisch, niets op aan te merken. Locatie ook prima.
De bediening was alleen anders dan andere keren. Misschien ander personeel door de vakantieperiode, misschien het moment, maar wij voelden ons er niet prettig bij.
We kregen zelfs een standje omdat we wat durfden bij te bestellen, dat moest je gelijk doen. Jammer......

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Ristorante Pizzeria Caruso bekeken, bekeken ook

In Ristorante Pizzeria Caruso geweest? Deel je ervaringen!