“Luxe bungalow in rustige landelijke omgeving”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
EdwindNt
2 beoordelingen
“Luxe bungalow in rustige landelijke omgeving”
Beoordeeld op 5 oktober 2017 voor een verblijf in november 2016

Met onze 6 koppige familie (ouders en 4 kinderen), hebben we een heel fijn verblijf gehad in de bungalow van de familie van Dongen. De bungalow staat bij een grote permacultuur tuin met fruitbomen, vruchten, groente en alles wat je maar kan bedenken. Het huis is ruim, met een mooie open keuken en grote huiskamer met gezellige houtkachel. De houtkachel brandde al toen we kwamen, en nieuw hout lag klaar. ‘s Nachts is de kachel vanzelf uit gegaan, dus wel fris ’s morgens. Meteen de kachel weer aan gedaan en het was weer lekker warm. De slaapkamer is knus met comfortabele bedden. De kinderen hebben op de vide geslapen, wat ze erg leuk vonden. Er lagen 4 matrassen voor ze klaar, helemaal opgemaakt. Verder hebben de kinderen zich vermaakt met de trampoline buiten en binnen met het vliegen met hun eigen drones. Ook nog een film gekeken op het super grote beeldscherm. Er was een goede internet verbinding voor onze laptop, we konden de WiFi zelf uitschakelen (i.v.m. straling) en onze kabel gebruiken. Het huis staat in een erg rustige omgeving, geen druk verkeer of andere “stadse” geluiden. We zijn dus ook helemaal tot rust gekomen, erg aangenaam. We willen zeker nog een keertje terug, maar dan wel in de zomer om in het voedselbos groente en fruit te kunnen plukken. Een aanrader! Groetjes, Edwin & Femke, Robin, Luna, Benji, Noah.

Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren