“Bezoek Herberg Denbrouwer Zeeland N Br”
Beoordeling van zeeland Nbr

zeeland Nbr
Geclassificeerd als nr. 6 van 11 Restaurants in Zeeland
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aldaar een lunch genuttigd van 2 bruine boterhammen met 2 vleeskroketten.

Omdat wij aangaven dat wij maar 1 portie hoefden omdat 2 kroketten wel erg veel was bracht men spontaan een extra bord met mes en vork. Forse bruine volkoren sneden zodat het makkelijk was ze te delen of gewoon maar weg te peuzelen.

De volgende dag stond mijn vrouw daar tijdens een wandeling toevallig met een lege telefoon die ze gelijk bereid waren een stukje op te laden.

Goede klantgerichtheid. By the way het huis waarin het restaurant gevestigd is blijkt het geboortehuis van Monique van der Ven te zijn.

11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plek om wat te gaan eten.
Ik hier altijd voor mijn werk, voor en na een Bolderman rit.
Gasten zijn overwegend positief over het eten en de keus.

Reizigers die zeeland Nbr bekeken, bekeken ook

Zeeland, Noord-Brabant

In zeeland Nbr geweest? Deel je ervaringen!