“Lunch bij Herberg d’n Brouwer”
Beoordeling van Herberg d'n Brouwer

Herberg d'n Brouwer
Geclassificeerd als nr. 4 van 11 Restaurants in Zeeland
Beschrijving: De karakteristieke oude bierbrouwerij, een monument in het hart van Zeeland, is nog altijd een bijzondere plek. Vandaag kun je er eten, drinken en slapen. We hebben een zeer ruime collectie speciale bieren, een uitgebreide menukaart en bij ons kun je slapen als een filmster in de Monique van de Ven kamer of 1 van de andere kamers in onze herberg. Kom zelf maar eens kijken en ontdek wat herberg d’n Brouwer jou te bieden heeft.
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klantgerichte bar en restaurant.

Ruime portie. Ongevraagd geholpen met extra services.

Kortom klantvriendelijkheid hoog in het vaandel.

Herberg d'n Bro... Z, Eigenaar van Herberg d'n Brouwer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2018

dank u! ;)

12 april 2018 beoordeeld

Prachtige locatie, mooi gelegen in het midden van het dorpje Zeeland, goede parkeergelegenheid. Mooie Herberg in oude stijl en toch modern, sinds vorig jaar een eetgelegenheid erbij en die is echt geweldig mooi aangekleed, hier kun je gemoedelijk en sfeervol dineren met familie en of vrienden na het diner nog lekker na borrelen in het café. Toppertje! Mocht je niet meer naar huis kunnen ze hebben ook nog kamers te huur :)

Dank je voor deze lovende woorden!

1 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gezellig restaurant. Goed eten en drinken zonder poespas. Eerlijk eten . Goede prijs kwaliteit.

Herberg d'n Bro... Z, Eigenaar van Herberg d'n Brouwer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2018

Hartelijk dank voor u beoordeling!!

18 oktober 2017 beoordeeld

Met z’n tweetjes op naar Zeeland in het Brabantse land. Geen zee te bekennen dus.
We werden zeer hartelijk ontvangen en hebben op het zonnige terras eerst van een voortreffelijke lunch genoten.
Een heerlijke Angus burger (7,50) en een broodje Carpaccio (6,95) heerlijk kopje koffie erbij. Het smaakte heerlijk. De bediening is heel vriendelijk.

Onze zeer royale kamer (Monique van de Ven kamer) was prachtig! Hele mooie badkamer met inloopdouche en een uitstekend bed. Heerlijke stoeltjes om even uit te puffen. En een dakterras ook met twee stoeltjes en een tafeltje. En een mooie foto boven het bed!

Na de boswandeling een borrel gepakt op het terras, heerlijke speciaalbiertjes (ongeveer 5 euro per flesje) , lekker wijntje (4,00 per glas) en Bourgondische bitterballen (8 stuks € 5,00) mmmmmm genieten!!

Voor de avond een tafel gereserveerd in het restaurant. Gezellig druk in de sfeervolle ruimte. We bestelden de varkenshaas (15,25) en de Tournedos van 300 gram (25,50)
Het smaakte allemaal uitstekend en de tournedos was super mals.

Het ontbijt was zeer uitgebreid met verse jus, perfecte koffie, heerlijke croissants, broodjes, beleg, joghurt, vers fruit, en een eitje naar wens, gekookt, gebakken of omelet!
Geen buffet maar alles staat al heerlijk op je tafel zodat je echt van je ontbijt kunt genieten.

Wij hebben ons hier uitstekend vermaakt!

Een echte aanrader!!!!!

D'n Brouwer Z, Eigenaar van Herberg d'n Brouwer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2017

Beste Peter,

hartelijk dank voor je super leuke beoordeling!!
graag tot een volgende keer.

Mirjam & Rob

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op doorreis! Prettig verrast door een bruin café met een enorm assortiment aan bieren, prettige medewerkers en een beperkte doch interessante menukaart. Het eten was echter prima en erg leuk gepresenteerd.. Jammer dat we weg moesten! Ik zou 4,5 sterren willen geven, maar dat gaat niet. Verschil met 5 sterren zat 'm voor mij in de enigszins rommelige staat toen we binnenkwamen (net open denk ik) en een ietwat sjofele staat van interieur.. Maar.. Wij komen zeker terug

Beste Rutger,

dank voor u mooie beoordeling!
wat betreft het interieur, dat is wat ons inziens een bruin cafe moet hebben ;)
onze nieuwe brasserie is het tegenover gestelde.. een tip voor de volgende keer.

Met gastvrije groet,
Mirjam & Rob

Reizigers die Herberg d'n Brouwer bekeken, bekeken ook

Heesch, Noord-Brabant
Schaijk, Noord-Brabant

In Herberg d'n Brouwer geweest? Deel je ervaringen!