“Tijdje geleden... maar nog altijd een voltreffer”
Beoordeling van 't Koetshuis

't Koetshuis
Geclassificeerd als nr. 5 van 18 Restaurants in Stabroek
Keukens: Belgisch
31 mei 2018 beoordeeld

't Was al een tijdje geleden dat we nog hadden getafeld in 't Koetshuis en dus wilden we eens verifiëren of het hier nog altijd even leuk en lekker is. Bij mooi weer is het alleszins een voltreffer want dan wordt er buiten, aan het rustige binnenplein van het kasteel, opgediend. Zelfs op deze woensdagavond heerste er een gezellige drukte met 15 bezette tafels. Desondanks werden we zeer snel bediend op onze wenken. De schotel met scampi en coquilles is zeker niet te versmaden. Als afsluiter hebben we, bij ondergaande zon, ten volle genoten van een sabayon op basis van Amaretto. Ze hebben hier duidelijk hun pluimen nog niet verloren.

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdje geleden hier gegeten met vrienden. Leuk dat het in het bos ligt, interieur binnen past prima bij de locatie. Wij hadden 2x vol-au-vent, 1x fish&chips, 1x spaghetti bolognese. Alles was lekker, maar de spaghetti en fish&chips waren nogal kleine porties. Ook beetje vreemde bediening. We hadden 2x kroketjes en 1x frietjes en ze brachten 1x kroketjes en 2x frietjes. Toen we zeiden dat dit niet was wat we hadden besteld, kregen we te horen "dat dat nu eenmaal was wat er was gebracht". En dat was het dan. Geen rechtzetting of zelfs aanbod om nog kroketjes te bakken. Spijtig!

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je buiten kan zitten is het wel gezellig. Binnen is het (interieur) redelijk donker.
De bediening is vlot. Het eten niet echt voor herhaling vatbaar. De filet pur schijnt erg lekker te zijn volgens mijn tafelgenoten, maar de vol au vent was echt niet goed. Droge kip en te weinig champignons. Frieten duidelijk diepvries.
Nee voor dit geld zijn er veel betere plekken te vinden. Spijtig, want de locatie is wel tof.

5 februari 2018 beoordeeld

verzorgd maar niks meer of minder, gewoontjes. De bediening is een beetje afhankelijk van wie er aan je tafeltje komt. Erg druk en dus ook lawaaierig.

10 januari 2018 beoordeeld

goed om iets te drinken na een stevige wandeling.
voor te eten goed maar niets om speciaal naar daar te gaan.

Reizigers die 't Koetshuis bekeken, bekeken ook

Stabroek, Antwerpen
Stabroek, Antwerpen

Antwerpen, Antwerpen

In 't Koetshuis geweest? Deel je ervaringen!