“Fantastische villa met zeer vriendelijke eigenaar!”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Fantastische villa met zeer vriendelijke eigenaar!”
Beoordeeld op 9 augustus 2019 voor een verblijf in juli 2019

Eind juli 2019 hebben wij met een gezelschap van 11 personen een heerlijke week gehad in deze prachtige villa. Ondanks dat we te vroeg voor de check-in waren, werden we hartelijk ontvangen met een lokale gerecht en 2 flessen heerlijke witte wijn. Halverwege ons verblijf heeft de familie een heerlijke 3-gangenmaaltijd voor ons gekookt, waar we niet voor hoefden te betalen. Het huis is van alle gemakken voorzien, ruime kamers met bijna allemaal een eigen badkamer. Buiten een lange tafel waaraan het hele gezelschap kon zitten en een grote BBQ/oven. Heerlijk zwembad met mooi uitzicht. Zelfs 1 keer dolfijnen langs zien komen! Een verblijf in Villa Dasianda is dus van harte aan te bevelen!

Datum van verblijf: juli 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren