“Duur en slechte service”

Smores Chocolaterie & Patisserie
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Bakkerijen in Meerssen
4 weken geleden beoordeeld

We hadden voor het vieren van onze trouwdag een 'taart' gekocht. Deze kostte 25 euro en kwam uit de diepvries! Eenmaal ontdooit thuis was het alleen nog maar een plumpudding. De taart zelf was geen taart maar meer een chocolade mousse, er zat totaal geen stevigheid in en ze was ook niet goed te snijden en op te dienen. Dag erna terug naar de winkel gegaan, daar zei de verkoopster dat er iets fout was gegaan in het bakproces en we zouden morgen een tegoedbon krijgen. Dag erna dus weer terug naar de winkel om de tegoedbon op te halen. Daar kregen we te horen dat er niks mis was met de 'taart' en we geen tegoedbon kregen. We dachten dat we hier iets speciaals zouden kopen voor onze trouwdag maar dat viel dus zwaar tegen. Volgende keer gaan we weer gewoon naar Lemmens, onze vertrouwde bakker, waar je een prima taart krijgt voor veel minder geld!

Datum van bezoek: september 2019

16 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke patisserie in Maastricht
Kunt er terecht voor 1persoons taartjes (á 3,€) als ook voor een grote taart (12,€ die je ook wel alleen op krijgt, zo lekker) als voor een 8 persoons taart. Tevens ook bonbons, macarons en in filiaal Meerssen ook high-tea, breakfast en lunch.

Datum van bezoek: januari 2019
3 januari 2019 beoordeeld

De patissier van Frankrijk, kun je proeven in Maastricht. Super bonbons, taarten en ijs.
voor al je zoete dromen mag je hier aankomen.

Datum van bezoek: december 2018
18 november 2018 beoordeeld

gezellige sfeer heerlijke uitgebreide high tea met maaltijdsalade broodjes quiche en makarons met vers fruit en bonbons en heerlijke thee en koffiesoorten . alles vers bereid .

de workshop was zeer uitgebreid , goede uitleg , je mag alles zelf maken en uitproberen op je gemak krijgt hiervoor alle tijd en hulp . alles wat je gemaakt hebt mag je mee naar huis nemen in mooie verpakking . een leuke ervaring ook als team activiteit te boeken voor max 15 personen . middag duurde van 1 tot 5 uur dus ongeveer een programma van 4 uur tezamen .

Datum van bezoek: november 2018
5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De lekkerste bonbons, het fijnste ijs en het heerlijkste gebak van heel Meerssen en verre omstreken vind je bij Smores. Je kunt het kopen en er thuis van genieten maar sinds kort bestaat de mogelijkheid om ook in de zaak gezellig een kopje koffie met bijvoorbeeld een taartje te eten. Echt prima!

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Smores Chocolaterie & Patisserie bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In Smores Chocolaterie & Patisserie geweest? Deel je ervaringen!