Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Santa Barbara is een prachtig resort en begrijpelijk een heel mooie locatie voor bijvoorbeeld een trouw wegens het reuzedomein en alle bijhorende faciliteiten. Echter zijn de bijhorende restaurants te duur (zeker voor het matige eten dat geserveerd wordt), is het personeel niet altijd enthousiast (erg afhankelijk van wie je krijgt) en is het qua activiteiten erg slecht. Enkele voorbeelden;

- ikzelf voelde me op een ochtend erg draaierig en was dus niet capabel om naar het ontbijtbuffet te gaan. Mijn vriend wou een plateau gaan halen om me op de kamer te brengen maar kreeg als antwoord van restaurant personeel dat er dan betaald moest worden voor room service. Na te gaan horen bij receptie werd er toch toegegeven en mocht hij een klein is imo bakje vullen met wat eten. Veel kon hier niet in dus deze reactie viel wel wat tegen...
- qua activiteiten kregen we steeds een kalender met tijden en wat er te doen viel. Nu hebben we geen enkele keer gezien dat men beach volley of beach soccer georganiseerd heeft terwijl dit meerdere keren moest gebeuren. Men stond nochtans vaak met 3 in de activity hut dus personeel was er genoeg geweest...
- we zijn dan zelf maar de volleybal gaan halen op een bepaald punt om zelf wat te spelen maar de bal was veel te plat. Gaan vragen of het mogelijk was om deze op te pompen maar meneer had het benodigde "tjoepke" niet
- gegeten in splash tijdens happy hour wat betekende, halve prijs voor small bites. Rekening gekregen waar 3 fouten op stonden, 1 verkeerd drankje, 1 iets aangerekend dat we niet genomen hadden en happy hour korting was toch wel vergeten zeg. Na het roepen van de serveuse kwam ze af en zei direct al uit zichzelf "oei, happy hour vergeten zeker?". Check dus je rekeningen wel zeker
- happy hour stond ook nergens duidelijk aangeduid, waren er toevallig op die moment. Een bordje aan het restaurant zou serieus helpen hierbij

Maar zeker ook positieve zaken:

- men heeft nog 2x gebeld om te vragen of ik me beter voelde
- probleem met airco heel snel gefixt
- kamers steeds proper en heel mooi uitzicht
-...

Maar the devil is in the details, dus voor ons geen 5/5

Verbleef: oktober 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Kom hier vooral als je 65+ bent en om 21.00 in bed ligt. Als het regent worden de 2 activiteiten die er zijn ook nog afgelast dus kun je in je kamer tv gaan kijken.
Ben in veel 4 en 5 sterren hotels geweest maar nog nooit zo'n dooie boel gezien. Voor mij eens, maar nooit meer.

Plus punten van dit hotel zijn: Rust, luxe en vriendelijk personeel.
Min punten: zero entertainment, enorme loopafstanden, afgelegen locatie, hoge prijzen, gebreken op de kamer die niet horen bij 5*

Verbleef: oktober 2018, reisde alleen
Beoordeeld op 12 oktober 2018 via mobiele applicatie

Groot hotel met naar verhouding weinig activiteiten. Kamers zijn groot, schoon en luxe. Hotel is perfect onderhouden en indrukwekkend. Echter de prijzen zijn er ook naar. Leuk, maar voor mij eenmalig.

Verbleef: oktober 2018, reisde alleen
Beoordeeld op 8 oktober 2018 via mobiele applicatie

Het resort zat voor ons op de perfecte locatie, het is er heerlijk rustig. Een huurauto is door de afgelegen locatie wel noodzakelijk. Een huurauto is eventueel via het resort te regelen.
Het resort zelf is schitterend en goed onderhouden. Het personeel is heel vriendelijk, met name de managers. Het strand en de zwembaden zijn heerlijk om te relaxen. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Voor lunch en diner zijn er keuzes genoeg en het eten is van goede kwaliteit.
Er zijn ook excursies en activiteiten te boeken op het resort. Wij hebben een jetski tour gedaan. De jetski’s zijn nieuw en de tour is erg leuk (de tour duurt 45 min).
Al met al de perfecte uitvalsbasis om het eiland te verkennen en toch tot rust te komen in het resort zelf.

Verbleef: september 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 6 oktober 2018 via mobiele applicatie

Een echte aanrader! Ook wel een van de betere hotels van het eiland genoemd. Het is niet voor niks dat de lokalen hier in het weekend een ontbijt of brunch komen nuttigen! Luxe ruime kamers met zowel airco als een fan. Mooi uitzicht. Vriendelijk personeel, fijn zwembad met handdoeken service en genoeg bedjes. Autohuur in het hotel vrij duur echter wel snel geregeld. Aanrader! Wij komen zeker terug!

Verbleef: september 2018, reisde met een partner