“Great”
Beoordeling van tranvia de Soller, Mallorca

tranvia de Soller, Mallorca
Geclassificeerd als nr. 11 van 22 dingen om te doen in Port de Soller
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk te doen de houten tram. Je ziet veel en je moet zelf niet door de lelijke tunnel rijden op die manier.
Aanrader

29 mei 2018 beoordeeld

Bij wandeling langs haven van Porte de Soller trams tegengekomen, bij eindstation. Prachtige stukjes klassiek materieel. Wil ooit nog de rit meemaken naar stadje Soller.

23 mei 2018 beoordeeld

het kan een leuke rit zijn, mits de tram niet te vol zit. wij werden als beesten in de tram gejaagd en mensen hingen met de benen buiten de tram. de volgende tram nemen was niet mogelijk, want we hadden de trein naar Palma gereserveerd.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met het treintje naar Soller geweest,een leuke ervaring door de smalle straatjes.Het was voor ons een enkele rit,heen en terug is het wel duur.
Alles voor de toeristen is helaas duur he.

Bekijk meer beoordelingen
26 april 2018 beoordeeld

Geen gebruik van gemaakt, want veel te duur. Zeven euro enkele reis tussen Soller en Port de Soller en wat je ziet is vooral leuk bij en langs de kustlijn. Zit je daar al qua verblijf, dan voegt het treintje weinig toe.

Reizigers die tranvia de Soller, Mallorca bekeken, bekeken ook

In tranvia de Soller, Mallorca geweest? Deel je ervaringen!