“Mooi terras en correcte lunch”
Beoordeling van Bistro Bizarre

Bistro Bizarre
Geclassificeerd als nr. 2 van 5 Restaurants in Mater
Keukens: Belgisch
30 mei 2018 beoordeeld

We waren hier voor het eerst en namen de lunch op een zomerse maandagmiddag.
Het was na een druk weekend en wellicht drukker dan verwacht, waardoor we iets langer moesten wachten, maar we hadden tijd en heeft me niet gestoord.
Zeer aangenaam terras, ik waande me ergens in Zuid-Frankrijk. De lunch was erg lekker. Alleen de salade bij het hoofdgerecht was niet meer zo vers. Jammer, maar heb er wel begrip voor gezien het wellicht erg druk was (geweest).
Hier kom ik zeker nog terug, smaakt naar meer.

30 mei 2018 beoordeeld

Zondag gingen we wandelen in de streek, een zeer mooie streek, en onze drankvoorraad die we meehadden geraakte snel op, omdat het zeer warm was (27°).
Meestal is dit geen probleem. We kwamen Bistro Bizarre tegen, en vroegen of we iets konden drinken, we kregen een formele nee. We wilden er gerust iets bij eten, ook nee.Ze zeiden ons dat er een feestje was, en dit niet kon. Er zijn echter 2 terrassen, op het eerste terras zat een familie, we willen dit ook niet verstoren, maar op het tweede terras achteraan waren er ook een paar tafeltjes waar 2 personen zaten, dus....daar was geen feestje aan de gang.
Ik vind het niet kunnen dat ze de mensen wegsturen met temperaturen van 27°zonder drank.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gastvrije No-nonsense ontvangst. Spaanse côte à los toch wel met veel vet. Perfect gebakken en lekkere sausjes. Bulgaarse rode wijn een aangename ontdekking.

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Correcte prijzen voor een degelijke en snelle lunch. Mooie setting, rustig en mooi gelegen met prachtig zicht.

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kwam hier met m’n vriend ter verrassing en werd ook door de bistro zijn aangenaamheid verrast.

Menu was vlot maar ook niet te vlot aangebracht. Glazen worden bijgevuld. Je voelt de professionaliteit van het personeel.

Wij vonden de prijs-kwaliteit helemaal in balans.

Geen grote parking aan de bistro maar genoeg plaats om te parkeren in de straat zelf.

Reizigers die Bistro Bizarre bekeken, bekeken ook

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In Bistro Bizarre geweest? Deel je ervaringen!