“Gewoon fantastisch!!! ”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening top! Eten overheerlijk! Prijs kwaliteit dik in orde!!!
Zeker weten een bezoek waard!!!
Een culinair hoogstandje!
Zeer tevreden klanten hier!

Stephen M, Owner van Interim, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2017

Thank you for your review we look forward to seeing you in the future regards steve

5 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker eten. Zeer vriendelijk en gezellig restaurant. Aanrader die zeer lekker willen eten. Mooi interieur.

11 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Interim is een mooi restaurant waar je je als gast gezien voelt, vriendelijk bediend wordt en het eten zeer verzorgd en erg lekker is.
De borden worden mooi opgemaakt en het eten is echt heel lekker.
De biefstuk (steaks) zijn een aanrader.
Ook de cheese cake als dessert wordt mooi in een glas geserveerd en is erg goed.
Jammer dat de akoestiek hier slecht is en het heel hol klinkt waardoor je elkaar slecht verstaat als er veel mensen zijn.
We komen hier zeker terug maar willen dan een tafel in de serre waar t minder echoot.

Stephen M, Owner van Interim, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 april 2017

27 oktober 2016 beoordeeld

Sfeervolle zaak met buiten (voor de rokers) en binnenaccomodatie. Leuke kaart met voldoende keus. Wijnkaart ook goed samengesteld. Bediening attent. Gerechten goed van smaak en verzorgd op bord. Aanrader!

Stephen M, Owner van Interim, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 november 2016

Thank you for your great review we look forward to seeing you in the future regards Steve

22 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In de afgelopen twee weken heb ik Interim twee maal bezocht.
Beide keten met verschillende vrienden.
Alle zes vonden we dit restaurant zeer goed.
Leuke voorgerechten, de peersalade is fris en mooi op smaak.
Een van mijn vrienden is geen biefstuk eter maar beide keten koos ze voor de ribeye steak met pepersaus. Verrukkelijk!
Ik koos eenmaal de boeuf bourguignon, mooi gerecht niet te grote portie. De andere keer deelde ik met een tafelgenoot the lamb rack. Dit is wel een grote portie.
Heerlijke frieten en verse groenten.
Mooie huiswijnen uit Rioja, €11 per fles!
Bediening correct.
Akoestiek niet geweldig maar is te doen.

Thank you for your review we look forward to seeing you in the future and are pleased you enjoyed your visit

Reizigers die Interim bekeken, bekeken ook

Playa Flamenca, Orihuela
Playa Flamenca, Orihuela

In Interim geweest? Deel je ervaringen!