“Traditionele Spaanse keuken.”

Arroceria El Sarmiento
Geclassificeerd als nr. 100 van 379 Restaurants in Orihuela
Keukens: Spaans
31 mei 2018 beoordeeld

Erg goede keuken in dit verder culinaire rampgebied. Er zijn alleen Engelse,Italiaanse en Aziatische restaurants te vinden waar men bij sommige best lekker kan eten. De Spaanse restaurants zijn op een hand te tellen en men moet al ver rijden om iets in een andere plaats te vinden. Op grote open vuren worden tien verschillende paellas aangeboden maar ook andere gerechten zoals vlees en vis van de gril en tapas. Bijna altijd live muziek of flamenco.

7 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze maaltijd was het niet erg druk in het restaurant en stond de bediening op korte afstand als wacht bij onze tafel, dit gaf een gedwongen sfeer aan tafel. Staat bekend om sortering aan Paella, is echter alleen voor min. 2 personen te bestellen. Wanneer je als stel er niet alle twee van houd, kan de ander het ook vergeten

23 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net deze arroceria verlaten. We kozen er voor de paella mixta. Dit is een paella met een mix van vlees en zeevruchten. Deze wordt op houtvuur gebakken. In één woord: lekker. Een aanrader! Kostprijs 16€ per persoon. Heel vriendelijke en professionele bediening. Tip: kies voor een tafel in de mooie tuin. Je zit dan in een soort Afrikaanse hut met verschillende tafels die ver genoeg van elkaar verwijderd zijn zodat je er ongestoord van je eetmaal kunt genieten. Kortom, ik keer er zeker nog terug. Een adres om te onthouden!

19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met vrienden ons eerste bezoek. Van de straatkant kan je niet vermoeden dat er achteraan een prachtige tuin is. Super tapas en paella, met onverwachte combinaties, zoals paella met konijn en slakken. Een echte aanrader is ook de gegrilleerde octopus tentakel. Sfeervol flamenco optreden. Super vlotte en professionele bediening en heel lekker eten

30 augustus 2017 beoordeeld

Langs een drukke weg ... ik zou er nooit stoppen afgaand op de buitenkant. Maar vrienden hadden het aangeraden. Heel druk, vooral veel engelsen. Zaten buiten, gezellig met live music. Goede muzikant trouwens.... eten was lekker specialiteit paella. Heel lekker. Fles rosé genomen, spijtig dat we geen ijsemmer kregen want was s avond heel warm (35 graden om 22 uur) en wijn warmde snel op. Ze kennen in deze zaak de touristenprijs ... spijtig anders had ik zeker heel goed gerecenseerd

Reizigers die Arroceria El Sarmiento bekeken, bekeken ook

Cabo Roig, Orihuela Costa
Playa Flamenca, Orihuela

Torrevieja, Costa Blanca
Orihuela, provincie Alicante

In Arroceria El Sarmiento geweest? Deel je ervaringen!