“Groot goed verzorgd winkelcentrum met ook veel horeca.”
Beoordeling van Zenia Boulevard

Zenia Boulevard
Geclassificeerd als nr. 1 van 40 dingen om te doen in Orihuela
Attractiegegevens
31 mei 2018 beoordeeld

Mooi op gezet centrum met gratis parkeren en goed betaalbare horeca. Ook aan de kinderen is gedacht en voldoende zitjes voor de mannen als de vrouwen winkelen.

11 mei 2018 beoordeeld

Leuk winkelcentrum(niet overdekt)met gratis parking .Veel winkels met betaalbare mode en leuke eetgelegenheden.Hebben lekkere tapas gegeten bij La Tapa.
Hier ga je beter niet naar toe bij regen want de wandelgangen zijn niet overdekt.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Volop gratis parkeergelegenheid, erg veel winkels (de bekende namen zoals Decathlon, Primark, maar ook onbekende zaken en kleine speciaalzaakjes). Goed sfeer, zaterdagmiddag en avond gezellige drukte met veel locals.

We komen hier graag.

29 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook een betrouwbaar winkelcentrum. Ik liet nl mijn zwart leren jasje in de wc 's hangen. Twee uur later miste ik het ( mooi weer, dus geen jasje nodig) en heb ik het teruggevonden bij de Información, waar iemand het gebracht had. Hulde!

Bekijk meer beoordelingen
24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig mooi en vrij groot shopping center. Vele leuke winkels en restaurants waar je ook heerlijk kan eten.

Reizigers die Zenia Boulevard bekeken, bekeken ook

In Zenia Boulevard geweest? Deel je ervaringen!