andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Kurt B
1 beoordeling
“Kost van dit verblijf is duur”
Beoordeeld op 24 september 2018 voor een verblijf in augustus 2018

Dit vakantiehuisje op zich is OK, en is goed gelegen in rustige natuur, in rustig dorpje. Kamertjes zijn klein. Maar de prijs is vooral duur.
Ook is het een complex boekingssysteem. Als je vraagt naar de kostprijs, krijg je een antwoord van de verhuurder. Maar als je dan effectief boekt, boek je via TripAdvisor. Dit is verre van ideaal, want de eigenaar gaf ons een quote van x Euro per nacht, maar TripAdvisor rekende ons een hoger bedrag aan. Toen ik nadien contact opnam met de eigenaar, en TripAdvisor, verwezen beiden me naar de andere partij om het misverstand op te lossen. Na weken heen en weer email is er nog altijd geen oplossing in zicht. Jammer, en dit had vermeden kunnen worden had het boekingssysteem niet zo complex geweest.

Datum van verblijf: augustus 2018
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren