“Sierlijk als de Leie”

Brasserie De Sterre
Geclassificeerd als nr. 4 van 8 Restaurants in Bachte-Maria-Leerne
Keukens: Belgisch
30 mei 2018 beoordeeld

Net genoten van een wandeling of fietstocht in deze mooie buurt en honger? Twijfel niet en bezoek het gezellige 'De Sterre'. Na een fotoshoot aan het kasteel 'Ooidonk' impulsief in de brasserie gegeten en nog geen seconde spijt van gehad, ik keer zeker terug!

Jan D, Eigenaar van Brasserie De Sterre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2018

Oh wooow... dank je wel Ben voor deze mooie beoordeling en graag tot nog eens.

27 mei 2018 beoordeeld

Warme ontvangst, mooie kaart en lekkere en verzorgde gerechten.
Bij mooi weer gezellig zitten op het terras. Vlakbij de prachtige natuur van Ooidonk.
Een aanrader voor een lunch tijdens de week of rustig tafelen in het weekend!

Dank je wel Lotjestar ! We zijn zeer tevreden met je mooie commentaar. Dit geeft ons zoveel energie en zin om het nog beter te doen. Graag tot nog eens.

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten en ook genoten van de vriendelijke bediening en het gezellig kader. Graag komen we nog terug naar Brasserie De Sterre die zich dankzij de nieuwe uitbaters een pareltje in de regio mag noemen, aanrader!

Dank je wel Margot voor deze fijne beoordeling. Ze wennen nooit, de mooie woorden en aanmoedigingen. Dus hartelijk dank en graag tot nog eens.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de hartelijke ontvangst volgde een heerlijk maal.
Prosecco met 2 hapjes, heel lekker.
Kipspiesje of gamba's, iedereen was vol lof.
Steak met speciale aardappeltjes of zeebaars met lekkere saus. Terug heel smaakvol.
Beide gerechten werden aangevuld met een glaasje huiswijn. Een aanrader, de witte wijn is fris/fruitig terwijl de rode wijn mooi uitgebalanceerd is.
Als afsluiter nog een lekkere koffie.
Prijs/kwaliteit een aanrader.
Kom ik terug?
Zéér zeker.

Jan D, Eigenaar van Brasserie De Sterre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Bedankt Tom ! We hopen jou en je vrienden opnieuw te mogen begroeten in de toekomst.

Team Brasserie De Sterre

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke mensen. Heel lekker gegeten.
Bediening was super. Een absolute aanrader.
Je zou denken dat zij op jarenlange ervaring teren maar zijn nog maar enkele maanden bezig hier komen we zeker terug

Hartelijk dank voor deze mooie commentaar. Deze geeft ons extra energie en is een mooie beloning voor ons hele team.

Brasserie De Sterre
nul sterren *** massa’s passie

Reizigers die Brasserie De Sterre bekeken, bekeken ook

Ruiselede, West-Vlaanderen

Deinze, Oost-Vlaanderen

Bachte-Maria-Leerne, Oost-Vlaanderen

In Brasserie De Sterre geweest? Deel je ervaringen!