“TOP op Culinair niveau”
Beoordeling van 't Pakhuus

't Pakhuus
Geclassificeerd als nr. 1 van 10 Restaurants in Oudeschild
Prijsklasse: € 12 - € 79
Beschrijving: Op één van de mooiste plekjes op het eiland, met fantastisch uitzicht over de haven van Oudeschild, staat visrestaurant ’t Pakhuus. Visliefhebbers kunnen hun hier hart ophalen; de kaart biedt een variëteit aan verse vis en schaal- en schelpdieren, veelal uit de Noord- en Waddenzee. Uiteraard biedt 't Pakhuus ook een aantal prachtige vleesgerechten aan en is vegetarisch eten ook mogelijk. Graag verwelkomen we u op de haven voor een verrassingsmenu met bijpassende wijnen, een á la carte gerecht, een ''eenvoudige'' of complete lunch of een kop koffie met eigen gemaakte appeltaart. Visrestaurant 't Pakhuus is het gehele jaar, 7 dagen per week geopend
3 juni 2024 beoordeeld

Wat een feest om hier te dineren. Gastvrijheid en enthousiasme komen hier goed tot uitdrukking. Heerlijke gerechten op sterren niveau. Een echte aanrader.

1 juni 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Een luxe uitstraling binnen. Fijne medewerkers en heerlijk gegeten. Wat altijd een keer kan gebeuren, overkwam mij. Waarschijnlijk een waddenkokkel die me niet gegund was. ‘s nachts heeft die mij met de rest van het eten verlaten.

5 mei 2024 beoordeeld

Perfect! Geweldige bediening, heerlijk eten, een drie gangen menu voor de kinderen met als klap op de vuurpijl hun eigen toetje samenstellen in de keuken bij de chef! Ik ben omvergeblazen door de gastvrijheid en mooie verse gerechten en niet in de laatste plaats de lekkere cocktails. Hier word je nog echt verwend.

7 april 2024 beoordeeld

Heerlijke plek om te gaan zitten, wat drinken en wat erbij. Maar ook een aanrader als je kwaliteit zeeproducten wilt eten. Kwaliteit zal je altijd iets meer voor betalen. Maar voor die keus ben je dan zelf verantwoordelijk.

Datum van bezoek: mei 2023
23 maart 2024 beoordeeld

Onlangs hebben we met vrienden een overnachting Texel gedaan. Gewoon, omdat het kan. Zij hadden eerder gegeten bij ’t Pakhuus en waren hier enorm enthousiast over. Reden genoeg om bij aankomst op het eiland direct te reserveren. In het seizoen kun je een last-minute reservering wellicht beter niet wagen, nu konden we diezelfde avond met een gezelschap van 6 terecht en wat een aangename verrassing was dit.
’t Pakhuus is een smaakvol ingericht restaurant in Oudeschild, gelegen aan de haven. Van het uitzicht konden we niet genieten, het was al donker, van het eten en de gastvrouwen des te meer. We gingen voor het 5 gangen verrassingsmenu “All in” en begonnen met de Waddenoesters. Echt alles was om te smikkelen. Smakelijke oesters met een heerlijke dressing en een gin-pipet (welke we helaas pas opmerkten nadat de oesters op waren, dat dan weer wel), lekkere amuses, een heerlijk broodje met smeersels en toen moest het feest nog beginnen. Voornamelijk visgerechten met goed bijpassende Viogniers, Grüner Veltliners en Chardonnays, maar ook een heerlijke kalfshaas met een goed glas rood. 1 wijn viel minder goed bij 1 van ons, zonder discussie werd een andere fles opengetrokken. Zeer gastvrij, heel professioneel. Als dessert zoet, kaas, of beiden. Voldoende keuze en de friandises mee naar het hotel, aangezien we echt verzadigd waren. Op en top in de watjes. Bij een volgende keer op Texel komen we hier zeker terug.

Datum van bezoek: maart 2024

Reizigers die 't Pakhuus bekeken, bekeken ook

In 't Pakhuus geweest? Deel je ervaringen!