“Tegenvaller!”
Beoordeling van Restaurant Paradiso

Restaurant Paradiso
Geclassificeerd als nr. 4 van 11 Restaurants in Hoensbroek
Keukens: Aziatisch
Beschrijving: Paradiso is anders dan andere wok restaurants. U betaalt bij Paradiso niet voor hetgeen u eet, maar een vaste prijs voor genieten van de heerlijkste Azië-west gerechten. Iedereen kiest wat hij het lekkerste vindt en bepaald zelf de hoeveelheid. Zie voor meer informatie de menu pagina. Ook alle niet alcoholische dranken zijn inbegrepen.
28 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitgegaan van de goede recensies in dit restaurant geboekt en gegeten. Vriendelijke ontvangst, tot zover ging het goed. Qua Coronamaatregelen was het "net aan", looprichtingen aangegeven, handschoentjes, 1,5 m tussen de zitplaatsen op de millimeter. Alleen houdt niemand zich ergens aan, en het personeel ziet het niet...( ). Daardoor voelden we niet lekker op ons gemak. Behoorlijke keuze van gerechten, maar lauwe soep, en lauw/koude saté, babipangang, foeyong hai en andere "warme" bijgerechten waren een afknapper. Daarvan wat gezegd, en toen was de dame gepikeerd, "dan moet je goed het onderste nemen". Dat was ook niet warm mevrouw. "Dan doet de plaat het misschien noet goed". Ja dus? Niet alleen kommer en kwel hoor, de zalm van de grill was prima, de wokgerechten per saldo ook, maar al met al een tegenvaller.

Datum van bezoek: augustus 2020

12 augustus 2020 beoordeeld

Super lekker gegeten met familie!, ontzettend aardige eigenaresse en het eten smaakte allemaal heel erg lekker.

Datum van bezoek: augustus 2020
4 februari 2020 beoordeeld

Hier kun je heerlijk proeven van veel gerechten. Er is een heerlijke salade en vis buffet.
De kwaliteit is uitstekend, personeel is vriendelijk. Het is een aanrader.

29 december 2019 beoordeeld

Samen met mijn vrouw heerlijk gegeten. Het eten word bereid waar je bij staat.
Lekker kunnen proeven van gerechten die je normaal niet zo snel zou nemen.
Het personeel mag wat vriendelijker.

27 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wok Hoensbroek blijft voor ons het beste WOK restaurant. We zijn al in Hulsberg, Margraten, Kerkrade en (voorheen ook in) Maastricht geweest. En hoewel ieder restaurant zijn charme heeft blijft Paradiso in Hoensbroek onze favoriet. Als we gaan wokken dan is ons dat altijd een rit Maastricht-Hoensbroek waard. De service is goed, het eten wordt zeer smakelijk bereid, en je bepaalt zelf wat en hoeveel je eet. Dat is in met name de massale WOK variant anders. Die paar keer dat ik daar was, vond ik het erg massaal, werd duidelijk aangegeven hoe lang je mocht blijven, en mocht je van de dure gerechten zoals scampi‘s en ossenhaas niet zelf bepalen hoeveel je eet. Dat bepaalt namelijk de kok achter het buffet. Vandaar voor ons Hoensbroek: alles wat je je maar kunt bedenken staat de klant ter beschikking. Van sushi tot chocolade fontein, van vers sinaasappelsap tot barbecue, van pizza tot ossenhaas met pepersaus. En, je kunt zelf je drankjes uit de koelkast halen.
Ook is het erg prettig dat er niet nauwkeurig in de gaten wordt gehouden of je je aan de tijd houdt, waar de all-you-can-eat formule aan verbonden is.
Dus voor ons geldt : wokken? Dan naar Hoensbroek!

Reizigers die Restaurant Paradiso bekeken, bekeken ook

In Restaurant Paradiso geweest? Deel je ervaringen!