Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
US$ 366
US$ 272
Sofitel
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Palmer House A Hilton Hotel(Chicago)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
US$ 247
US$ 225
Hilton.com
Zie aanbieding
  • Zwembad
  • Restaurant
Radisson Blu Aqua Hotel(Chicago)
US$ 264
US$ 226
Hotels.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 291 per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

Raffaello Hotel(Chicago)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 234
US$ 227
Expedia.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Bar/lounge
Millennium Knickerbocker Chicago(Chicago)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 213
US$ 189
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Restaurant
  • Bar/lounge
The Talbott Hotel(Chicago)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 412
US$ 290
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Chicago Getaway Hostel(Chicago)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 136
US$ 133
Expedia.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Gratis ontbijt
US$ 309
US$ 215
Agoda.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Hotel Felix(Chicago)
Gratis annuleren tot 02/08
Boek nu, betaal bij aankomst
US$ 330
US$ 200
Hotels.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Restaurant
The Peninsula Chicago(Chicago)
US$ 499
US$ 470
The Peninsula
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
Beoordelingen (2.205)
Beoordelingen filteren
2.205 resultaten
Waardering van reizigers
1.033
752
276
93
51
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.033
752
276
93
51
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.205 beoordelingen
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
14 juli 2011 beoordeeld

Ik ben een regelmatige Hilton gast (Diamant) en was een beetje teleurgesteld.
Dit was het duurste Hilton in de stad en ik verwachtte dat dit tot uiting kwam in de kwaliteit ons verblijf.
Het werd me duidelijk dat de reden waarom het hotel duurder dan de andere hotels in de stad is, het zwembad op het dak is.
Hoewel we het zwembad niet bezochten; was de "zwembadgeur" duidelijk te merken in het hele hotel.
Onze kamer was erg flauw en het decor was niet wat ik verwacht had voor een $ 350 hotel.
We bestelden roomservice voor het ontbijt in de ochtend.
Een uur ging voorbij en ons ontbijt moest nog steeds komen; ik belde terug naar de keuken.
Ze verontschuldigden zich en zeiden dat ze de kamernummers verwisseld hadden en ons direct het eten toe zouden sturen.
Kort daarna, kwam de roomservice met een glimlach en een verontschuldiging.
Toen we gingen zitten om van ons ontbijt te genieten merkten we op dat de koffiemelk ranzig was.
Ik belde terug naar beneden en onze melk werd onmiddellijk vervangen.
Helaas was de schade al toegebracht.
Het was moeilijk om van mijn ontbijt te genieten terwijl de geur van rotte melk en zwembadchloor nog vers in mijn geheugen lag.
Zonder ons te vragen verwijderde het restaurant de roomservice van onze kamer.
Ik zou het niet aanraden hier te verblijven tenzij de hoogste prioriteit van de gast de toegang tot een zwembad is.
Aan de positieve kant, de locatie is geweldig en het personeel was vriendelijk.

Bedank TravelGuy5000
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
PatrickFilatre, General Manager van Hilton Chicago/Magnificent Mile Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2011
Google-vertaling

Dear TravelGuy5000,

Thank you very much for staying with us, I am very sorry that your stay was not up to our standards and to the Hilton standards. As a Diamond status guest you demonstrate a loyalty to the Hilton brand that we value and appreciate. We strive to provide a quality experience to all our guests but we fell during your stay. Please accept my sincere apology and rest assured that I have addressed the situation you experienced with the manager who is responsible for the room service department . I hope that you will give us again the privilege to serve you again and I invite you to contact me directly so I may assist you with your reservation. Thank you for taking the time to tell us about your experience, we apprreciate your feedback.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is het?
Machinevertalingen weergeven?
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PatrickFilatre, General Manager van Hilton Chicago/Magnificent Mile Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is het?
Machinevertalingen weergeven?
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juni 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PatrickFilatre, General Manager van Hilton Chicago/Magnificent Mile Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is het?
Machinevertalingen weergeven?
3 weken geleden beoordeeld

Verbleef: juni 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PatrickFilatre, General Manager van Hilton Chicago/Magnificent Mile Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is het?
Machinevertalingen weergeven?
3 weken geleden beoordeeld

  • Verbleef: juni 2018, reisde met familie
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PatrickFilatre, General Manager van Hilton Chicago/Magnificent Mile Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken