Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.329)
Beoordelingen filteren
2.329 resultaten
Waardering van reizigers
1.111
781
285
96
56
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.111
781
285
96
56
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.329 beoordelingen
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 14 juli 2011

Ik ben een regelmatige Hilton gast (Diamant) en was een beetje teleurgesteld.
Dit was het duurste Hilton in de stad en ik verwachtte dat dit tot uiting kwam in de kwaliteit ons verblijf.
Het werd me duidelijk dat de reden waarom het hotel duurder dan de andere hotels in de stad is, het zwembad op het dak is.
Hoewel we het zwembad niet bezochten; was de "zwembadgeur" duidelijk te merken in het hele hotel.
Onze kamer was erg flauw en het decor was niet wat ik verwacht had voor een $ 350 hotel.
We bestelden roomservice voor het ontbijt in de ochtend.
Een uur ging voorbij en ons ontbijt moest nog steeds komen; ik belde terug naar de keuken.
Ze verontschuldigden zich en zeiden dat ze de kamernummers verwisseld hadden en ons direct het eten toe zouden sturen.
Kort daarna, kwam de roomservice met een glimlach en een verontschuldiging.
Toen we gingen zitten om van ons ontbijt te genieten merkten we op dat de koffiemelk ranzig was.
Ik belde terug naar beneden en onze melk werd onmiddellijk vervangen.
Helaas was de schade al toegebracht.
Het was moeilijk om van mijn ontbijt te genieten terwijl de geur van rotte melk en zwembadchloor nog vers in mijn geheugen lag.
Zonder ons te vragen verwijderde het restaurant de roomservice van onze kamer.
Ik zou het niet aanraden hier te verblijven tenzij de hoogste prioriteit van de gast de toegang tot een zwembad is.
Aan de positieve kant, de locatie is geweldig en het personeel was vriendelijk.

Bedank TravelGuy5000
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
PatrickFilatre, General Manager van Hilton Chicago/Magnificent Mile Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2011
Google-vertaling

Dear TravelGuy5000,

Thank you very much for staying with us, I am very sorry that your stay was not up to our standards and to the Hilton standards. As a Diamond status guest you demonstrate a loyalty to the Hilton brand that we value and appreciate. We strive to provide a quality experience to all our guests but we fell during your stay. Please accept my sincere apology and rest assured that I have addressed the situation you experienced with the manager who is responsible for the room service department . I hope that you will give us again the privilege to serve you again and I invite you to contact me directly so I may assist you with your reservation. Thank you for taking the time to tell us about your experience, we apprreciate your feedback.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 30 juli 2018

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Carmen H, Manager van Hilton Chicago/Magnificent Mile Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Carmen H, Manager van Hilton Chicago/Magnificent Mile Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 juli 2018

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Carmen H, Manager van Hilton Chicago/Magnificent Mile Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 juli 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Carmen H, Manager van Hilton Chicago/Magnificent Mile Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken